Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، در پی اعلان فراخوان طرح های پژوهشی مشترک ایران و آلمان که آذرماه ۱۳۹۷ مطرح شد، ۱۰۴ طرح پژوهشی مشترک بین محققان ایرانی و آلمانی تهیه و جلسات کمیته علمی جهت بررسی طرح ها، و ارزیابی های انجام شده از سوی کمیته داوران در هر دو کشور، تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت از اعضای کمیته علمی و داوران منتخب در طی دو جلسه بصورت حضوری در تیر ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد؛ و برای هر طرح حداقل ۲ داور منتخب اختصاص یافت.

تعداد ۳۱  طرح  مشترک میان پژوهشگران ایرانی و آلمانی، با تصمیم مشترک نمایندگان وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان  (BMBF) انتخاب شدند. از این ۳۱ طرح مشترک؛ ۲۰ طرح از سوی دانشگاه ها، و پژوهشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ۱۱ طرح مربوط به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است.

بودجه اختصاص داده شده برای طرح‌ها از طرف وزارت آموزش و تحقیقات جمهوری فدرال آلمان  (BMBF) مبلغ ۲۰۰ هزار یورو برای طرح های وزارت علوم و ۵۰ هزار یورو برای طرحهای وزارت بهداشت تعیین شده است.

فهرست اسامی پژوهشگران، همراه با عناوین پروژه و نام دانشگاه های مربوطه، بر روی سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شده است. پژوهشگران منتخب دانشگاه ها و پژوهشگاه های وابسته می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و به منظور انعقاد قراردادهای پژوهشی مشترک با معاونت امور بین الملل دانشگاه علم و صنعت ایران، از طریق شماره تلفن: ۷۳۲۲۸۶۱۰ تماس حاصل کنند.

پژوهشگرانی که موضوع عنوان پروژه تحقیقاتی آنان در اینجا با عنوان Health مشخص شده است، می توانند با مدیریت امور بین الملل مؤسسه  موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (NIMAD) تماس حاصل کنند.  

کد خبر 4792772 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علم و صنعت آلمان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها روز دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت دانشگاه های ایران دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر حسین توکلی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است، نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۳ سازمان سینمایی منتشر شد
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر