Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@06:38:47 GMT

نخستین همایش «تجربه های جسور»

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۸۱۴۴

نخستین همایش «تجربه های جسور»

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری نیا: مسئول واحد توانمندسازی و کارآفرینی منطقه ۱۱ درباره سلسه همایش های مرور تجربه های جسور کارآفرینی در این منطقه، در گفتگو با همشهری محله گفت:« حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ و واحد توانمند سازی و کارآفرینی این منطقه با هدف ترویج کارآفرینی و اشتغال برای شهروندان ساکن در منطقه ۱۱ اقدام به برگزاری سلسله همایش های تجربه های جسور با حضور کارآفرینان موفق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مصطفی پاسیار،مسئول واحد توانمندسازی و کارآفرینی منطقه ۱۱

مصطفی پاسیار افزود:« کارآفرینان برتر که به عنوان مهمان در این همایش‌ها شرکت میکنند با تشریح مشکلات، سختی ها و چالشهای پیش روی کارآفرینی و مرور تجربه طعم خوش موفقیت در این حوزه‌، افراد را به شروع فعالیت های درآمدزایی تشویق می کنند. »

او ادامه می دهد:« در بررسی های ما مشخص شده افراد زیادی دارای توانایی ها و استعدادهای لازم هستند که می توانند از آنها در مسیر اشتغال و درآمدزایی مطلوب بهره ببرند این در حالیست که از یک طرف به دلیل ترس از شروع یک کار جدید و از سوی دیگر به دلیل عدم ریسک پذیری و ترس از شکست این توانایی ها رانادیده می گیرند، لذا ما با توجه به این شرایط کوشیدیم تا با برگزاری سلسله همایش های تجربه های جسور شهروندان را با کارآفرینان کسب و کارهای نوین اشنا کنیم. »

گفتنی است در اولین همایش تجربه های جسور «زینب حبیبی تبار» موسس و مدیرعامل شرکت پدیده تبار و کارآفرینان برتر استان تهران تجارب  کاری خود را با مخاطبین به اشتراک گذاشت.

کد خبر 469453 برچسب‌ها کارآفرینی منطقه ۱۱

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کارآفرینی منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، «رضا مراد صحرائی» وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد، گفت: بر این اساس تا ۵ سال آینده هزار هنرستان جدید ساخته می‌شود و ۸۰۰ هنرستان هم با تبدیل کاربری ایجاد می‌شوند.

به گفته وی تا پایان برنامه هفتم ۲۵۰۰ واحد هنرستان به واحد تولیدی تبدیل می‌شود.

صحرائی خاطر نشان کرد: موضوع تغییر تقویم آموزشی در قالب طرح در کمیسیون آموزش مجلس تصویب شده و در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس است.

وزیر آموزش و پروروش تصریح کرد: به هنرستان های جوار صنعت تسهیلات داده می‌شود، هنرستان‌های تیزهوشان راه‌اندازی می‌شود وزارتخانه‌های تعاون، نفت، صمت، گردشگری، راه، بهداشت، ورزش، محیط زیست و کشور مکلف به ایجاد حداقل ۵ هنرستان شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود
  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است