Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر ورزش و جوانان برای انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در حال بررسی گزینه‌ها و برنامه‌های آنهاست و قرار است بزودی جانشین امیرحسین فتحی را انتخاب و معرفی کند.
به گزارش آریا، آندره‌آ استراماچونی می‌گوید بحث بازگشتش به استقلال بستگی به مذاکرات 48 ساعت آینده وکلای او با نمایندگان این باشگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی که یکشنبه شب در اقدامی غافلگیرکننده قرارداد خود را با باشگاه استقلال به صورت یکجانبه فسخ کرد و روز دوشنبه هم ایران را به مقصد استانبول ترک و از آنجا راهی رم شد، می‌گوید بحث بازگشتش به استقلال بستگی به مذاکرات 48 ساعت آینده وکلایش با نمایندگان این باشگاه دارد. این سرمربی ایتالیایی پیش از این گفته بود اگر مشکلاتش برطرف شود، می‌تواند به نیمکت سرمربیگری این تیم تهرانی بازگردد.
استراماچونی در گفت‌وگو با «رادیو 105» ایتالیا گفت: با توجه به مشکلاتی که وجود داشت و خواسته‌هایی که در نقل‌وانتقالات عملی نشد، ما استقلال را به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاهی ایران رساندیم. بابت ترک استقلال متأسفم و البته عصبانی‌ام. وی در پاسخ به این پرسش که «آیا احتمال دارد که به استقلال بازگردید؟»، اظهار داشت: تا 48 ساعت آینده همه چیز پس از مذاکرات وکلایم (با نمایندگان باشگاه استقلال) مشخص خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که پیش از شکست خانکی 2 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) اینتر مقابل بارسلونا در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با این شبکه رادیویی صحبت می‌کرد، در پیش‌بینی نتیجه این بازی گفت: اینتر به سادگی مقابل بارسلونا پیروز خواهد شد. من پیروزی 2 بر صفر اینتر را پیش‌بینی می‌کنم. اینتر در این بازی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد و از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
سرمربی استقلال که خود در گفتگو با رسانه ها این تماس را تایید کرد در حالی با وریا غفوری نزدیک به 30 دقیقه تلفنی پیرامون آخرین شرایط خودش همین طور شرایط تیم گفتگو داشت که خبرها از انتقال استراتژی های تاکتیکی و برنامه آماده سازی از سوی استراماچونی به کاپیتان حکایت می کرد تا تیم برای بازی روز شنبه با شاهین شهرداری بوشهر آماده شود. اما این تماس تلفنی تنها به پیگیری برنامه های تمرینی و فنی ختم نشد چون گفته می شود وریا غفوری به عنوان کاپیتان و نماینده سایر بازیکنان از استراماچونی در خصوص برنامه آتی و سفر او به ترکیه برای مذاکره با سران باشگاه نیز صحبت کرده بود که برخلاف اخبار منتشره استراماچونی با تکذیب حضور در ترکیه اعلام کرد همچنان در کنار خانواده اش در رم حضور دارد. مربی ایتالیایی با تایید بر این نکته که مشکلاتش همچنان با باشگاه پابرجاست مدعی شد اگر این مشکلات تا فردا (پنجشنبه) حل شود او تا غروب به تهران بازمی گردد در غیر این صورت بعید است بازگشتی در کار باشد. با این وجود کاپیتان استقلال هم با شرح مختصری از وضعیت روحی روانی حاکم بر بازیکنان و اردوی تیم ابراز امیدواری کرد که این مشکلات به حداقل رسیده و استراماچونی در اولین فرصت بازگردد.
سید کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال یکی از گزینه‌های جدی جانشینی امیرحسین فتحی در این تیم است. اولیایی سه شنبه شب در نشستی طولانی با وزیر ورزش نقطه نظرات سلطانی فر را شنید و برنامه‌های خودش را که پیش از این کتبی ارائه داده بود، به صورت شفاهی نیز بازگو کرد. در بخشی از این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و جمشید تقی زاده معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت ورزش هم حضور داشتند. سلطانی فر بسیاری از جزییات و حواشی کنونی باشگاه استقلال را به همراه برخی اطلاعات مالی در اختیار اولیایی گذاشت و انتظاراتی که از مدیرعامل آینده این باشگاه دارد را نیز بازگو کرد.
وزیر ورزش در پایان این جلسه تاکید کرد سه گزینه برای مدیریت استقلال دارد که بعد از جمع بندی نهایی، تا دو سه روز آینده مدیرعامل جدید از بین این سه نفر معرفی خواهد شد. اولیایی پیش از این نیز در دو مقطع مدیریت استقلال را بر عهده داشته که در اولین مقطع از دوران مدیریتی‌اش آبی‌ها دو بار در فینال باشگاه‌های آسیا حضور داشته و یکبار نیز قهرمان این مسابقات شده‌اند. وی از جمله مدیرانی است که علاوه بر داشتن سابقه مدیریت در این باشگاه، در چند باشگاه دیگر از جمله برق و پاس مدیریت کرده است. وزیر ورزش روز سه شنبه نیز نشستی با علی فتح الله زاده یکی دیگر از گزینه های مد نظرش برای مدیرعاملی باشگاه استقلال داشت اما تصمیم گیری در این مورد را به روزهای آینده و بررسی نقطه نظرات گزینه های دیگر موکول کرده است.
باوجود اینکه هواداران استقلال انتظار داشتند، بلافاصله پس از قبول استعفای فتحی، مدیرعامل جدید استقلال معرفی شود اما این اتفاق رخ نداد. در این خصوص، قرار بود روز یکشنبه فتح الله زاده رسما به عنوان مدیرعامل معرفی شود اما برخی حواشی و انتشار فایل صوتی او علیه زرینچه، باعث شده تا حدودی از سمت مدیرعاملی استقلال دور شود.
وزیر ورزش اعتقاد دارد، در شرایط کنونی انتخاب مدیرعاملی که هجمه های بسیاری بخاطر حواشی ایجاد شده پشت سر او وجود دارد، به صلاح نیست و به همین دلیل، فتح الله زاده که از تمام گزینه ها به مدیرعاملی استقلال نزدیک تر بود، ناگهان از این تیم دور شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سلطانی فر مدیرعاملی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از نشستن مصطفی آجورلو روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال نوبت به علی فتح‌الله‌زاده رسید و پس از مدتی دوباره او نیز از این سمت کنار رفت و جای خود را به حجت کریمی داد تا او هم بعد از دو ماه مجدداً پایه‌های صندلی‌اش را لغزان ببیند و بعد از نهایتاً سه ماه جای خود را به علی خطیر بدهد. حالا و در آستانه یک سالگی نشستن علی خطیر روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال بار دیگر خبر از تغییر و تحول روی صندلی مدیریت این باشگاه به گوش می‌رسد.

با این همه هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است از سوی مالکان جدید باشگاه استقلال هدایت و مدیرعاملی باشگاه را در دست بگیرد و اعضای هیئت مدیره را چه کسی و چه کسانی تشکیل بدهند. اما خبرهای اولیه رسیده در این باره حاکی از آن است که باز هم باید شاهد تغییر و تحول در صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال باشیم و باز هم برای چندمین بار در طول یکی دو سال اخیر باید یک مدیر تازه وارد به استقلال بیاید و کار را در دست بگیرد چرا که گفته می‌شود مالکان جدید اعتقادی به مدیران فعلی نداشته و قصد دارند از افراد قوی در هیئت‌مدیره بهره ببرند تا در ازای هزینه هنگفت حداقل فصلی ۶۰۰ میلیارد تومانی‌شان، مدیرعاملی را در رأس کار داشته باشند که خروجی قابل توجهی برای پتروشیمی خلیج فارس و البته هواداران استقلال داشته باشد.

آنچه در طول این سال‌ها به تیم استقلال لطمه زده تفکرات مختلف و مدیریت‌های متنوع اقتصادی، نظامی، پارلمانی، ورزشی و غیره در راس این باشگاه بوده که هر زمان هم یکی از آنها داشته به ثبات و شرایط تثبیت شده دست پیدا می‌کرده به دلیلی از این سمت کنار رفته است.

قطعاً ادامه چنین وضعیتی لطمه اصلی‌اش را به پیکر اصلی باشگاه یعنی تیم بزرگسالان آن می‌زند که نتایجش از سوی میلیون‌ها هوادار دنبال می‌شود. انتظار از مالکان جدید باشگاه این است که هرچه زودتر و یکبار برای همیشه لااقل برای مدت زمانی ۵ ساله تکلیف این موضوع را روشن و نهایی کنند تا اینقدر شاهد جابجایی های مدیریتی و آمد و رفت افراد مختلف در بدنه باشگاه نباشیم. قرار است ظهر امروز در دیدار نمایندگان مالکان جدید دو باشگاه با وزیر ورزش و اقتصاد درباره تصمیمات در همین باره (انتخاب یا ادامه فعالیت مدیران دو باشگاه) صحبت شود. 

یادآور می شود؛ از سال ۱۳۹۸ تا کنون (پنج سال اخیر) صندلی مدیرعاملی باشگاه محل حضور سیدرضا افتخاری، امیرحسین فتحی، اسماعیل خلیل‌زاده، علی فتح‌الله‌زاده، احمد سعادتمند، احمد مددی، مصطفی آجورلو، علی فتح‌الله‌زاده (برای دومین بار)، حجت کریمی و علی خطیر بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد