Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@09:09:35 GMT

توقیف خودروی سمند حامل چوب قاچاق در بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۸۲۱۸

توقیف خودروی سمند حامل چوب قاچاق در بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسد الله هاشمی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: مامورین یگان حفاظت بویراحمد در حین پایش حاشیه منطقه حفاظت شده دنای شرقی یک دستگاه سمند حامل قاچاق چوب بلوط را متوفف کردند.

هاشمی با بیان اینکه از این خودرو قریب به ۱۰۰۰ کیلوگرم چوب بلوط که عمدتا جوان و تر بودند کشف‌ شد، تصریح کرد: این پنجمین مورد برخورد با سودجویان چوب در یک ماهه اخیر بوده و برای متخلف ضمن تشکیل پرونده، معرفی به مراجع قضایی نیز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماه های گذشته  گشت های شبانه محیط زیست استان نیز فعال شده و رصد مناطق مختلف عملیاتی شده است.

مدیرکل محیط زیست استان گفت: در حال حاضر نیروهای محیط زیست استان با یک پنجم نیرو بر حسب استاندارد جهانی و با تمام توان و علاقه  به حراست از محیط زیست می پردازند.

کد خبر 4795120

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله هاشمی محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد یاسوج انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی و کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف  5 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی، خانگی، پوشاک، نوشیدنی، خودرو و موتورسیکلت دستگیری شدند.

سلیمانی تصریح کرد:  در این خصوص 9 نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 هزار و 160 میلیارد ریال برآورده شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • توقیف ۳ نیسان حامل چوب آلات قاچاق جنگلی در محور نیر
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق