Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی شهسوارپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر مجوز پیش فروش خودرو قبلی برای کرمان موتور، یک مجوز هم به تازگی صادر شده که با توجه به مشکلات تحریم موجود در کشور امکان اینکه قطعات خودرو سریع به کارخانجات کرمان موتور برسد وجود ندارد لذا همگی تلاش می کنیم این اتفاق رخ دهد.
وی اظهار داشت: نمی توان گفت وزارت صمت به تعهداتش به صورت ۱۰۰درصد عمل نکرده بلکه کند عمل کرده است و این کندی باعث شده فاصله بین سفارش قطعه رخ دهد و  مشکلاتی برای خودروساز ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بم گفت: این حرکت کند باید به حرکت مداوم و به موقع تبدیل شود تا از بیکار شدن کارگران به علت کاهش تولید جلوگیری به عمل آید و سعی شده طی هماهنگی با وزارتخانه مشکلات پیش رو برداشته شود .
وی تاکیدکرد: اگر به موارد صورتجلسه به موقع رسیدگی می شد این مشکلات بوجود نمی آمد و ما نیز تا جایی توان داریم اجازه تعطیلی کارخانه ای را نمی‌دهیم، ضمن اینکه خودروساز زمانی قطعه نداشته باشد به صورت موقت کارخانه را تعطیل می‌کند و پس از دریافت قطعات لازم مجدد به تولید برمی‌گردد.

شهسوارپور با اشاره به مشکلات خودروسازان منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و سفر اخیر وزیر صمت گفت: در سفر اخیر وزیر صمت به شهرستان بم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید برگزار و بخشی از مشکلات موجود خودروسازان مطرح شد.

وی افزود: پس از طرح مشکلات توسط خودروسازان، راهکارهای پرداخت تسهیلات ، قرارداد با شرکت‌های ایران خودرو و سایپا و راهکار تامین مالی کارخانجات فعال در ارگ جدید، ارائه شد.
فرماندار بم ادامه داد:جهت حل یکسری از این موارد، پیگیری هایی صورت گرفت و طی برگزاری جلسات بین قطعه سازی های ارگ بم و کارخانجات ایران خودرو و سایپا  قرردادهایی آماده شد.
وی ادامه داد: کارخانجات ایران خودرو و سایپا یکسری شرایط را در مفاد این قراردادها مشخص کردند که در ۲ بند این قرارداد اختلاف نظرهایی بود لذا مقرر شد که هرچه سریعتر بررسی و مشکل قطعه‌سازان حل و فصل شود.

برچسب‌ها بم کرمان کرمان موتور صنعت خودرو پروندهٔ خبری نهضت تولید ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بم کرمان کرمان موتور صنعت خودرو بم کرمان کرمان موتور صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند. سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896378

دیگر خبرها

  • تصاویر | بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • بنز چینی گواهینامه فروش دریافت کرد
  • فروش اقساطی جک J۴ کرمان موتور در سال ۱۴۰۳ + شرایط و جزئیات دقیق
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • شرایط فروش اقساطی سه محصول کرمان موتور اعلام شد