Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@08:50:17 GMT

پلمب نانوایی که نان مهربانی داشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۸۶۲۹

پلمب نانوایی که نان مهربانی داشت

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز از پلمب ۲۰ نانوایی متخلف به علت کم فروشی خبر داد.

علی اکبر مختاری در گفت و گو با ایسنا، گفت: طی هشداری که به نانوایان کم فروش متخلف داده شده بود در گشت سیار ویژه، روزانه این اداره کل که به همراه ناظرین ویژه اقتصادی صورت می گیرد.

مختاری افزود: پس از بازرسی تعدادی از نانوایان در سطح شهر، برای تعداد۲۰ نانوایی به علت تخلف کم فروشی نان، پرونده تخلف تشکیل و واحد صنفی متخلفین پلمپ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بازرسی مستمر از نانوایی‌های استان در روزهای آتی هم ادامه خواهد داشت.

گفتنی است یکی از نانوایی‌های پلمب شده، پیش از این بنری تحت عنوان دیوار مهربانی نانوایی سنگک در محل نانوایی نصب کرده بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002wu8

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلمپ نان مهربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل از پلمب چهار واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل خبر داد. - اخبار استانها -

محسن قمصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، ضمن اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: بیش از بیش از یک هزار و 100 مورد بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در این شهرستان انجام داد.

وی با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی از پانزدهم اسفند ماه، گفت: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، تشدید نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آشامیدنی و بهداشتی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته افزود: در این بازدیدها که از سطح عرضه و اماکن اقامتی انجام شده، بیش از 850 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف و جمع آوری شده است.

وی همچنین از صدور 174 مورد اخطاریه بهداشتی برای اماکن عمومی حساس و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: هفت پرونده تخلف به مراجع قضایی ارجاع شده و چهار واحد متخلف نیز پلمپ شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل به رسیدگی به 41 شکایت مردمی در این مدت اشاره کرد و گفت: 49 بازدید مشترک با حضور کارشناسان سایر ارگان‌های نظارتی شهرستان نیز انجام شده است و انجام حدود یک هزار و 400 مورد سنجش پارامترهای مواد غذایی، نظیر شوری و پی اچ خمیر نان، دمای نگهداری مواد غذایی، سنجش مطلوبیت روغن مصرفی و بررسی بار میکروبی سطوح، و نیز انجام بیش از 600 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی در سطح این شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ضمن هشدار به متصدیان فروشگاه ها و انبارهای نگهداری مواد غذایی، عرضه و نگهداری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و مرجوع کردن این مواد به شرکت های پخش مواد غذایی را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • پلمب ۲۲ مرکز متخلف در نظارت‌های دامپزشکی خراسان رضوی
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت
  • پلمب ۲۷۳۹ مرکز متخلف
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت درجیرفت
  • پلمب یک واحد پذیرایی در جاده چالوس توسط تعزیرات البرز
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک
  • پلمب ۲۶ واحد صنفی متخلف در مشهد