Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@11:42:47 GMT

کسری بودجه آمریکا به ۳۴۲ میلیارد دلار افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۸۹۲۹

کسری بودجه آمریکا به ۳۴۲ میلیارد دلار افزایش یافت

اطلاعات اداره بودجه کنگره آمریکا نشان می دهد کسری بودجه دولتی آمریکا طی دو ماه اول سال مالی ۲۰۲۰ تا ۳۴۲ میلیارد دلار افزایش یافته است. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از فاکس بیزینس، اطلاعات اداره بودجه کنگره آمریکا نشان می دهد کسری بودجه دولتی آمریکا طی دو ماه اول سال مالی 2020 تا 342 میلیارد دلار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اداره بودجه آمریکا اعلام کرد میانگین کسری بودجه سالانه این کشور از 2020 تا 2029 برابر 1.2 تریلیون دلار خواهد بود که 4.4 تا 4.8 درصد تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد.

طی اکتبر و نوامبر درآمد دولت آمریکا 3 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به 471 میلیارد دلار رسید. درآمد حاصل از مالیات های فردی و مالیات بر حقوق 4 درصد بالا رفت و به 17 میلیارد دلار رسید در حالی که درآمد به دست آمده از مالیات شرکت ها با 14 درصد افزایش به یک میلیارد دلار رسیده بود. درآمد ناشی از سایر منابع مثل مالیات کالاهای داخلی و عوارض گمرکی 11 درصد معادل 5 میلیارد دلار کاهش یافت.

 در این بین، در دو ماه اول سال مالی که از اکتبر شروع شده و تا سپتامبر سال بعد ادامه دارد، هزینه ها 6 درصد افزایش یافت و به 813 میلیارد دلار رسید. هزینه کرد در برنامه های اجباری مثل امنیت اجتماعی و بیمه پزشکی و بهداشت سالمندان 22 میلیارد دلار معادل 7 درصد بالا رفته است. مخارج مربوط به برنامه های نظامی وزارت دفاع آمریکا 7 درصد معادل 8 میلیارد دلار افزایش یافته و افزایش هزینه‌های وزارت آموزش و پرورش  25 درصد معادل 3 میلیارد دلار بوده است.

 وقتی دونالد ترامپ در ژانویه 2017 رئیس جمهور آمریکا شد، کسری فدرال آمریکا 587 میلیارد دلار بود و در 2019 به 984 میلیارد دلار رسید.

 بدهی ملی آمریکا در حال حاضر بیش از 23.1 تریلیون دلار است.

اقتصاد آمریکا نسبت به چین ضربه سخت‌تری از جنگ تجاری خورده استخیانت ترامپ به شهروندان آمریکایی/ اقتصاد آمریکا، بازنده اصلی نظام تحریم و تعرفه است

 انتهای پیام/17

R7586/P/S7,79,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آمریکا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمریکا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد شد

بر اساس بند «ر» تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ و برای تامین منابع متناسب سازی حقوق بازنشستگان، نرخ مالیات بر ارزش افزوده امسال با یک درصد افزایش به ۱۰ درصد افزایش یافت.

نمایندگان در جریان رسیدگی به لایحه بودجه ۱۴۰۳ برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، لشگری و صندوق فولاد، نرخ مالیات بر ارزش افزوده موضوع ماده ۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال ۱۴۰۳ به میزان یک واحد درصد (از ۹ درصد به ۱۰ درصد) افزایش یافته است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۱۰ درصد شد
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • انفجار در کسری بودجه و بدهی عمومی فرانسه 
  • اعتبار فرانسه زیر اهرم فشار کسری بودجه بالا
  • بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • مشکل اقتصاد ایران، جهالت مدیران رانتی و کوته‌بین است / مدیران سازمان برنامه و بودجه فارغ التحصیل دانشگاه‌های درجه چندمند
  • اوضاع اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد