Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل از واحد های ستادی و اجرایی منطقه پستی جنوب غرب تهران بازدید کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در این دیدار که امروز با همراهی حمیدرضا آقاجانی سرپرست اداره کل تجزیه و مبادلات انجام شد، مدیرعامل با کارکنان بخشهای مختلف باجه مرکزی دیدار و گفتگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی در این بازدید اعتماد عمومی را نقطه قوت شبکه دانست و تصریح کرد: گذر از وضعیت فعلی و بقای شرکت پست در گروی استفاده از فناوریهای نوین به منظور خدمت رسانی بیشتر و بهتر است.

رئیس هیئت مدیره اجرا را نشانه منزلت پست نزد عموم دانست و اظهار داشت: آنچه خدمت را ماندگار می کند رضایت مشتری است از این رو می بایست تمامی تلاش خود را به منظور ایجاد تنوع و نوآوری، توسعه بازار و هوشمند سازی و اصلاح فرآیندها در جهت جلب رضایت مشتریان و حفظ وفاداری به آنها به کار گیریم.

نعمتی کیفیت را راز ماندگاری خدمات دانست و عنوان کرد: برای پست که به عنوان یک شرکت خدمت رسان در جامعه فعالیت می کند کیفیت مقوله ای بی انتها و کاری مستمر جهت کسب رضایت کامل مشتریان محسوب می شود.

وی با توجه به ماهیت خدماتی شرکت ملی پست اظهار داشت: بازاریابی در پست کشور از اهمیت زیادی برخوردار است که همه باید توجه ویژه ای را به این امر مهم معطوف دارند.

در ادامه محمدرضا بهادری معاون فنی و بازرگانی منطقه پست جنوب غرب گزارشی از روند پیشرفت کار در باجه مرکزی به ایشان ارائه داد.

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر دهگانه جذاب ترین خودروهای نمایشگاه لس آنجلس تصاویر دیدنی‌ از چهار گوشه جهان تصاویر: اثر هنری با کفش پاشنه بلند در اعتراض به زن کشی عکاسی از آرواره کوسه‌ها از فاصله نزدیک فرود در خطرناک‌ترین فرودگاه جهان تصاویر: دختران مکانیک در شهرزیبا تصاویر: پاییز هزار رنگ، زیبا‌ترین فصل خدا تصاویر: آتش سوزی در کالیفرنیا‎ ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار باید فرهنگ همکاری علمی در کشور نهادینه شود برای کاهش تب بازار باید ماندگاری کالا در گمرکات به حداقل برسد افت 47 واحدی شاخص بورس تهران بعد از رکوردشکنی‌های اخیر فرسایش خاک در ایران هشت برابر استاندارد جهانی است سخنان رییس سازمان استاندارد در برنامه تلویزیونی متن و حاشیه قیمت نفت، سال ۲۰۲۰ در بازه ۵۵ تا ۶۵ دلار باقی می ماند سینمای رسانه جشنواره فجر مشخص شد آغاز به کار مجمع شهرداران مدارس تهران اردکانیان: افزایش قیمت آب و برق بیش از هفت درصد نیست واکنش استاندار تهران به تخریب هتل آریانا تقاضا برای افزایش توزیع حواله دولتی لاستیک خودرو بازداشت یک مدیر به اتهام فساد ده‌ها میلیون دلاری با بهانه دور زدن تحریم‌ها پیش‌فروش نقدی ۶ محصول سایپا فردا ۲۱ آذر+ جدول آخرین اخبار از پرونده محسن لرستانی همتی: با اجرای طرح رمز دوم پویا فیشنیگ تا ۹۰ درصد کاهش خواهد یافت برخورد با متخلفان حوزه غذا باید سختگیرانه باشد تاکید وزیر به گزینه‌های مدیرعاملی استقلال:باید استراماچونی برگردد موشک ۶۵ متری ناسا در ۲۰۲۰ آزمایش می شود الزام دستگاههای اجرایی برای اختصاص اعتبار پژوهشی به پایان نامه ها ملخ صحرایی درواقع خطرناک‌ترین آفت گیاهی محسوب می‌شود پرطرفدارترین ها طرح دو فوریتی الزام دسترسی به خدمات اینترنت به هیات رئیسه مجلس تقدیم می‌شود فراخوان برای شرکت در نمایشگاه ایران بیوکل پیش‌بینی۱۴ میلیارد دلار ارز 4200 تومانی برای کالاهای اساسی در بودجه 99 پربیینده ترین ها پربحث ترین ها نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۴ آذر قیمت خودروهای سایپا امروز ۹۸/۰۹/۱۳ قیمت هر کیلو مرغ به ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید صدور 3 هزار و 500 پروانه بهره برداری صنعتی طی 7 ماهه احتمال اجماع روسیه و اوپک بالاست ماجرای تغییر رمز اول برخی کارت‌های بانکی چیست؟ اقتصاد جهان سال آینده به کدام سمت می‌رود؟ قیمت خودروهای ایران خودرو امروز ۹۸/۰۹/۱۳ چین و آمریکا در رقابت برای میادین نفتی عراق تسهیلات بلاعوض برای دوگانه سوز کردن وانت بار و مسافربر شخصی تحقق اهداف شورای حکام آب، مستلزم همکاری همه اعضا افت ۱۵ درصدی قیمت برنج خارجی مذاکره وزیر اقتصاد قرقیزستان برای ایجاد کانال مالی دو طرف تصویب توافق شورای حکام برای دور سوم تا سال ۲۰۲۴ ۳ میلیارد دلار محصول کشاورزی در ۷ ماه صادر شد برای توليد نفت از حق ملت ایران نمی‌گذریم نرخ ارزهای بین بانکی در ۱۳ آذر قیمت روز خودرو در ۱۴ آذر فروش ۱۸.۰۰۰ میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده در بانک ملت فهرست بنگاه‌های مشکل‌دار به وزارت صنعت ارائه شد صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از پیدا شدن جسد جوان مفقود شده در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد رستمی، امروز_ چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جسد جوان ۳۲ ساله‌ای که در شهر یاسوج مفقود شده بود، پیدا شد.

وی افزود: جسد این جوان در منطقه بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شد و علت مرگ مشخص نیست.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: عملیات جست‌وجوی این جوان از روز گذشته شروع شد و نیروهای جست‌وجوگر با کمک آتش‌نشانی، هلال احمر و نیروهای مردمی ساعاتی پیش موفق شدند جسد این جوان را پیدا کنند.

به گزارش ایمنا، روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله با سازمان آتش‌نشانی تماس برقرار کردند و گفته‌اند که فرزندمان تماس گرفته و گفته است که حالم خوب نیست.

این فرد با مادر و برادرش صحبت و اذعان کرده که حالش خوب نیست، فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده و متوجه رد گوشی وی در منطقه ابوذرها شدند و نیروهای جست‌وجو به منطقه اعزام شدند.

کد خبر 745449

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان وبلوچستان
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران