Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:32:36 GMT

پرداخت تسهیلات به دامپروریها باید تسهیل شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۰۱۶

پرداخت تسهیلات به دامپروریها باید تسهیل شود

هدایت الله جمالی پور بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از یک مجتمع صنعتی دامپروری در شهرستان بویین زهرا افزود: بانکها در برخی اوقات شرایط سختی را در زمینه پرداخت تسهیلات به واحدهای کشاورزی از جمله دامپروری ها تحمیل می کنند که این رویه باید در جهت رونق تولید تغییر پیدا کند.

سه هزار راس دام در این واحد پرورش داده می شود و ظرفیت پرورش آن ۱۰ هزار راس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این واحد سالانه ۱۲ هزار تن شیر و ۴۵۰ تن گوشت قرمز تولید می کند.

این واحد کشاورزی همچنین دارای باغ پسته، ترمینال فرآوری پسته و واحد تولید کمپوست یه ظرفیت سه هزار تن است.

عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین،علی رحمانی فرماندار بویین زهرا  و فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی نیز در این بازدید استاندار را همراهی می کردند.

شهرستان بویین زهرا به مرکزیت شهری به همین نام در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور استان قزوین وزارت جهاد کشاورزی دام و طيور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری

هوشنگ طاهری میرقائد اظهار داشت: بانک کشاورزی در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۲، تعداد ۷۹۰ فقره پرونده مشمول دستورالعمل بند خ ماده ۳۳ بوده که مبلغ ۱۳۳میلیارد ریال سود و جرایم متعلقه مورد بخشودگی قرار گرفت.

وی از بخشودگی سود و جرائم متعلقه مشمولین بند د تبصره ۱۶ خبر دد و گفت: بر اساس رسالت و ماموریت اصلی بانک کشاورزی و مساعدت به کشاورزان همچنین تعداد یک هزار و ۸۵۰ فقره بدهی بدهکاران مشمول بند دال تبصره ۱۶ بودکه مبلغ ۲۰۲ میلیارد ریال از سود و جرائم متعلقه مورد بخشودگی قرار گرفت.

طاهری میرقائد با اشاره به عملکرد شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری در خصوص بخشودگی وجه التزام بدهکارانی که مشمول بند‌های یاد شده نیستند، گفت: در سال ۱۴۰۲ تعدادسه هزار و ۱۷۱ فقره پرونده بدهی بدهکاران با مبلغ ۷۵ میلیارد ریال نیز بخشیده شد.

وی یادآور شد: همچنین ۳۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات نیز به ۲۲ هزار و ۵۲ پرونده پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ۱۴۰۲ با جذب حداکثری اعتبارات تخصیصی به استان، مبلغ ۳۵ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۱ هزار و ۵۱۱ نفر از بهره‌برداران در زیربخش‌های مختلف کشاورزی اعم از زراعت، دامداری، شیلات، گلخانه، ادوات کشاورزی، مرغداری، باغداری و صنایع تبدیلی تکمیلی بخش پرداخت شده است.

طاهری میرقائد در خصوص تامین منابع مالی برای اجرای طرح‌های گلخانه‌ای گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۰ فقره پرونده تسهیلات به مبلغ یک هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال تسهیلات به مجریان طرح‌های گلخانه به متراژ حدود ۱۵ هکتار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی تعداد ۱۵۳ فقره پرونده به مبلغ ۵۴۳ میلیارد ریال و همچنین در بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز تعداد ۹۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۲ هزار و ۹۳۱ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد و پرداخت این تسهیلات سهم بسزایی در امنیت غذایی، افزایش تولیدات و محصولات کشاورزی و رونق اقتصادی بخش کشاورزی داشته است.

بیشتر بخوانید

صدور ۱۶۱ مجوز تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

طاهری میرقائد در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی سال ۱۴۰۲ گفت: در راستای حمایت از جوانی جمعیت و کمک به زوج‌های جوان سال گذشته تعداد ۹۵۲ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ یک هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال و تعداد ۸۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۶۰۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • ۶۸ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر گلستان پرداخت شد
  • نمایشگاه طرح صدرا در بویین زهرا برپا می‌شود