Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسداران گمنام امام زمان ( عج) سپاه عاشورا، در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، یک باند پولشویی را متلاشی کردند.

به گزارش مشرق، پاسداران گمنام امام زمان ( عج) در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی، در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، باندی را که با ایجاد شرکت‌های صوری و اخذ وکالت شرکت‌ها، مبادرت به دریافت ارز دولتی با هدف صوری واردات کاغذ و غیره می‌کرد، شناسایی و با همکاری دستگاه قضایی نفرات اصلی آن دستگیر کردند و پس از تحقیقات لازم تحویل سیستم قضایی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم اصلی این پرونده با شراکت یک نفر از اتباع کشور ترکیه و همکاری برخی از کارکنان و مسئولان در شبکه بانکی کشور، نفوذ و پس از دریافت ارز دولتی از طریق صرافی خود نسبت به خارج نمودن ارزهای دریافتی از کشور اقدام می‌کرد.

سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در اطلاعیه ای از مردم شریف استان بویژه فعالان حوزه تجارت درخواست کرد در راستای جلوگیری از سوء‌استفاده‌های مالی و تبعات آن، از واگذاری کارت‌های بازرگانی خود به افراد غیر خوداری کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین بازداشت نفوذ شبکه بانکی دستگاه قضائی سازمان اطلاعات سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال و تجهیزات از داخل خودروی آنها، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس پایگاه آگاهی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات تخصصی مشخص شد اعضای یک باند پنج نفره سارقان با پرسه زنی در سطح محلات و شناسایی سوژه‌های خود اقدام به سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو شهروندان می‌کرده و به سرعت از محل متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: با شناسایی محل اختفای این متهمان، اعضای این باند در چند عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه بیان داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۱۵۴ فقره سرقت اموال و تجهیزات داخل خودرو در سطح شهرستان اصفهان اعتراف کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895142

دیگر خبرها

  • دستگیری باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری باند جویندگان گنج در رودبار
  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • ایران در برابر تجاوز متجاوزان سکوت نخواهد کرد
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • تجمع مردم اراک در حمایت از اقدام سپاه پاسداران و تنبیه رژیم صهیونیستی
  • مردم کرج اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی را حمایت کردند