Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@05:16:43 GMT

گزارش تسنیم از تصویربرداری نون.خ در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۱۶۰

گزارش تسنیم از تصویربرداری نون.خ در کرمانشاه

فصل رمضانی ماجراهای نورالدین خانزاده به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه رسیده است. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کرمانشاه به عنوان مهمترین شهر منطقه مرکزی غرب ایران چندی پیش زلزله سهمگینی را تجربه کرد و سال گذشته ماجرایی از آن گویش‌ها و لهجه‌ها و آداب و رسوم شیرین به تلویزیون آمد که به کارگردانی سعید آقاخانی و سفارش شبکه یک سیما برای ماه مبارک رمضان 1399 دوران تصویربرداری‌اش را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار قرار شده پایش را فراتر بگذارد و به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه رفته، کردستان را بیشتر می‌بیند و سری به شمال می‌زند؛ سفر کوتاهی هم به تهران خواهد داشت. 

مناطق بکر و دیدنی‌های زیبای کرمانشاه و کردستان به رخ کشیده می‌شوند؛ قدمی که تلویزیون باید برای نشان دادن آداب و رسوم و سنن ایرانی‌اش بردارد و سریال‌سازانش از لوکیشن‌های آپارتمانی خارج شوند و به دیدنی‌های ایران سر بزنند و سوژه‌ها و موضوع‌هایش را در دل اتفاقات و فضای کاملاً ایرانی به منصه ظهور برسانند. این اتفاق را سریال "پایتخت" شروع کرد و بعداً بنابر طرحی که محسن تنابنده در ذهنش خطور می‌کند، "نون‌.خ" شکل می‌گیرد البته با شکل و شمایل دیگری که به محض حضور سعید آقاخانی ورق برمی‌گردد و این پروژه به دلِ کردستان و کرمانشاه می‌رود.

حالا ماجراهای جدید آقای نون.خ و دیگر سلطان‌های تخمه داستان به سفره‌های افطار ماه مبارک رمضان ایرانی‌ها می‌آید. سعید آقاخانی خودش در وهله اول جلوی دوربین قرار گرفت تا به عنوان نقش اول سریال، زنگ آغاز را رسماً به صدا درآورد. با اضافه شدن میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان و مجید یاسر، شخصیت‌های جدیدی هم به قصه اضافه می‌شوند و جذابیت داستانی هم بالاتر می‌رود. توجه به گویش و لهجه و اصرار کارگردان بر استفاده از بازیگران بومی خودش نقطه عطف این سریال تلویزیونی است. 

فارغ از نقش نورالدین خانزاده که برعهده سعید آقاخانی کارگردان "نون.خ" است، حمیدرضا آذرنگ، علی صادقی، سیروس میمنت، شیدا یوسفی، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند و ... همچون فصل اول، در بخش دوم این سریال تلویزیونی نیز حضور دارند و هومن‌ حاجی‌عبداللهی در همان روزهای نخست پیش‌تولید اعلام شد که بازیگر غایب از فصل اول "نون.خ" است.

با اضافه شدن این چند بازیگر اما قرار است شخصیت‌های جدیدی به تناسب داستان اضافه شوند؛ البته بازیگران بومی جدیدی هم به جمع شخصیت‌های کُرد و یا دیگر سلاطین تخمه سریال، به تدریج اضافه می‌شوند. 

"نون.خ" ماجراهای سلطان‌های تخمه‌ای را نمایش داد که از شخصیت محوری داستان طلبکارند و اتفاقات جذابی که به عروسی دختر نورالدین رسید و حالا باید ببینیم که در ماه رمضان 1399 چه اتفاقات جدیدی، روی قاب سیما نقش می‌بندد.

سریال‌های جدید تلویزیون با بیش از 200 بازیگر و کارگردان صاحب‌نامانتقاد مهرداد ضیایی به باندبازی در سینما و تلویزیون/ مردم می‌گویند چرا برخی همیشه جلوی دوربین تلویزیون‌اند؟ + فیلم

"نون.خ" دوم 25 قسمتی است و روزهای آغازین فیلمبرداری‌اش را در کرمانشاه طی می‌کند. حدوداً نیمی از دوران فیلمبرداری‌ در مناطق کرمانشاه و کردستان، روستایی به نام "کندوله" و "اورامان" می‌گذرد؛ البته گروه، سری به شمال کشور هم می‌زنند و در تهران هم تصویربرداری خواهند داشت.

مدیران، مسئولان صداوسیما، دست‌اندرکاران، اصحاب رسانه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بر سر فیلمبرداری سریال "نون.خ"2 حاضر شده‌اند. 

مشروح گپ و گفت و گزارش تفصیلی از پشت صحنه این سریال به زودی منتشر خواهد شد. 

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ماه مبارک رمضان شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان شبکه یک رسانه ملی تلویزیون ماه مبارک رمضان شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون

سکانسی از حضور ریما رامین فر در یک سریال تلویزیونی که ۲۱ سال پیش روی آنتن تلویزیون رفته است مورد توجه قرار گرفت. او بعد‌ها با نقش هما که در مجموعه سریالی پایتخت به عهده داشت، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید