Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: هم اکنون ۲۰ هزار حامی از ایتام استان لرستان حمایت می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جاسم محمدی فارسانی»  امروز(20 آذر) در جمع خبرنگاران، افزود: جذب مشارکت خیرین و افراد توانمند مهم ترین رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: توانمند سازی مددجویان، ارائه خدمات حمایتی و خدمات فرهنگی و اجتماعی از اهداف و رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدی فارسانی با اشاره به طرح اکرام ایتام، افزود: کمک‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین به صورت مستقیم از سوی حامیان به شماره کارتی که برای فرزندان مشمول در نظر گرفته شده واریز می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار کودک یتیم و محسنین تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند، ابراز کرد: در قالب طرح اکرام ایتام و مشارکت خیران و حمایت های کمیته امداد تلاش می شود بخش مهمی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی ایتام رفع شود.

 

محمدی فارسانی بیان کرد: در قالب طرح ملی حامیان ایتام برنامه اضافه شدن یک میلیون حامی برای حمایت از ایتام در دستور کار قرار گرفته و سهم استان لرستان در اجرای این طرح  ۲۵ هزار نفر است.

 

وی اظهار کرد: هم اکنون ۲۰ هزار حامی از ایتام استان لرستان حمایت می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به اینکه برخی ایتام دارای چند حامی هستند، افزود: بخش قابل توجهی از مشکلات معیشتی، فرهنگی و آموزشی ایتام دارای چند حامی مرتفع می شود.

 

وی بیان کرد: از مجموع حامیان ایتام در استان، ۵۰۰ نفر اساتید و دانشجویان، ۵۰۰ نفر علما و روحانیون حوزه علمیه و مابقی عموم مردم هستند.

 

محمدی فارسانی گفت: مردم نیک‌اندیش ایران می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند کشورمان برسانند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد سامانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن قرآن کریم اکرام ایتام مشارکت خیرین کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مازیار محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بود افزود: طی یکسال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.   وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضا‌های جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.   مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه وام خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.

وی افزود: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

دیگر خبرها

  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی