Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@22:11:59 GMT

رقابت قرآنی كاركنان ناجا در فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۲۳۹

رقابت قرآنی كاركنان ناجا در فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله استانی مسابقات قرآن كریم نیروی انتظامی استان فارس در دو بخش كاركنان پایور و وظیفه در حال برگزاری است.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله استانی مسابقات قرآن كریم نیروی انتظامی فارس از صبح امروز، 20 آذرماه در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) آغاز شده و تا عصر امروز همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان ویژه كاركنان پایور و وظیفه مركز فرماندهی انتظامی، مركز آموزش شهید آیت‌الله دستغیب و یگان ویژه استان فارس در حال برگزاری است.

قرآنیان ناجا در 6 رشته قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء و حفظ 10 جزء به رقابت پرداختند و بناست كه آزمون درك مفاهیم نیز در تاریخ 11 دی‌ماه سال جاری و به‌صورت مجازی برگزار شود.

در این مسابقات 80 نفر از برترین‌های كاركنان نیروی انتظامی در سطح استان فارس به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان این مرحله نیز پس از تایید اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، در مسابقات سراسری ناجا که سال آینده برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

در این مسابقات 7 داور در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند كه داور بخش آقایان شامل حسن گلزار، سیدرضا نجیبی، عطاءالله امیدواری، محمد بهرامی‌شاد، حسام قانعی و مسلم امیری و داور بخش بانوان نیز الهام صفری است.

مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات صبح امروز با حضور سردار حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس و معاونان این مركز و همچنین حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در حرم مطهر علی‌بن حمزه(ع) برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني مسابقات قرآن ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۴۰۰ متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

گفتنی است مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات روز جمعه به میزبانی دبی امارات برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088040

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد