Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین معبودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح امداد و نجات زمستانی جمعیت هلال احمر استان از ۲۰ آذر ماه تا ۲۰ اسفند ماه همزمان با سراسر کشور اجرا

می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۷ پست امداد و نجات در استان فعال خواهند بود، تشریح‌کرد: ۱۲ پایگاه ثابت، چهار پایگاه موقت و یک پایگاه کوهستان در این طرح فعال بوده و به هموطنان خدمات ارائه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان با ۴۴دستگاه خودرو در این طرح مشارکت دارند که شامل ۱۸ دستگاه آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودرو ست نجات و ۱۳ دستگاه خودرو پشتیبان و یک دستگاه خودرو آرگو می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود هموطنان با رعایت اصول استاندارد و رعایت نکات ایمنی در مباحث پیشگیری از حوادث، سفر ایمنی داشته باشند، اضافه‌کرد: جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل به سر می‌برد و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان (EOC) جهت کنترل و هماهنگی حوادث با تعامل بین سازمانی با مراکز کنترل حوادث ارگان‌های مرتبط آماده‌باش بوده و به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند.

او اضافه‌کرد: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در طول طرح آماده‌باش خواهند بود.

معبودی با اشاره به اینکه شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی برای پاسخگویی آماده است، تشریح کرد: هموطنان با گوشی‌های بدون سیم کارت و بدون شارژ ریالی هم می‌توانند با این شماره تماس بگیرند.

برچسب‌ها راهداری زمستانی جمعیت هلال احمر اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی جمعیت هلال احمر اردبیل راهداری زمستانی جمعیت هلال احمر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر درباره آخرین اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور توضیح داد.

براساس آخرین گزارش‌ها، با توجه به شدت سیلاب در سیستان و بلوچستان، ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات سیلاب (شامل ۱۰۰ نجات‌گر) از هلال‌ احمر استان‌های فارس و یزد به کنارک و زرآباد اعزام شدند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان