Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:55:51 GMT

هلال احمر اردبیل ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده دارد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۳۸۱

هلال احمر اردبیل ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده دارد

رامین معبودی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از داوطلبان و امدادگران نمونه هلال احمر مشگین‌شهر افزود: این جمعیت از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار ماموریت و برنامه مختلف انجام داده است.

وی امدادرسانی به آسیب‌دیدگان حوادث جاده‌ای ،حضور در مناطق سیل‌زده استان لرستان ،اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم و اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی ،ورزشی را از جمله عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مسافران شهرستان مشگین‌شهر بزودی پایگاه دایمی امداد و نجات جاده‌ای در جاده مشگین‌شهر- اهر ایجاد می‌شود.

معبوی اظهارداشت: بر اساس اطلاعات حاصل از تردد شمارهای جاده‌ای بیش از  ۶۰ درصد از مسافران ورودی به شهرستان مشگین‌شهر از طریق جاده مشگین‌شهر- اهر انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به صعود سالانه حدود ۱۰۰ هزار کوهنورد به قله سبلان از تجهیز پایگاه امداد جاده‌ای سبلان و حضور مستمر امدادگران در فصل صعود در کوهستان سبلان خبر داد.

برچسب‌ها جمعیت هلال احمر امداد و نجات اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر امداد و نجات اردبیل جمعیت هلال احمر امداد و نجات اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند