Web Analytics Made Easy - Statcounter

از برگزاری سومین دوره فوتسال وزارت کشور و سازمان‌های تابعه در شیراز خبر داد و گفت: این مسابقات از ۲۳ تا ۲۸ آذر ماه با حضور تیم‌های فوتسال استانداری‌های سراسرکشور برگزار می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم پور از برگزاری سومین دوره فوتسال وزارت کشور و سازمان های تابعه در شیراز خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات از 23 تا 28 آذر ماه با حضور تیم‌های فوتسال استانداری‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسم‌پور با بیان اینکه این مسابقات در دو دوره گذشته از سوی وزارت کشور و با امکانات و بودجه این وزارت خانه برگزار شده است، توانمندی‌ها و امکانات استان فارس را برای برگزاری مسابقات مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همدلی و هم‌افزایی موجود در میان دستگاه‌های مختلف استان در کنار امنیت و آرامش حاکم بر استان زمینه میزبانی فارس و شیراز برای رخ دادهای مختلف را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اسپانسر این برنامه نیز  مجموعه فرش زندیه است، از همکاری این مجموعه در راستای برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی تقدیر کرد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم به مصاف سن ایچ ساوه می‌رودلیگ برتر فوتسال| توقف گیتی‌پسند مقابل مقاومت در البرزجریمه نقدی استقلال، ماشین‌سازی و صنعت نفت آبادان/ دستور موقت برای یک مربی فوتسال

قاسم‌پور از همه متولیان اجرای این مسابقه و دستگاه‌های مربوطه خواست در فضای همدلی و وحدت به برگزاری هرچه بهتر این مسابقات کمک کند. 

معاون استاندار فارس تاکید کرد این مسابقات باید در شأن و جایگاه ملی شیراز و استان فارس برگزار شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان فارس به ویژه ظرفیت گردشگری یادآور شد: برگزاری هر رویداد ورزشی فرهنگی مذهبی و غیره باید ابعاد توسعه گردشگری و جذب گردشگر در نظر گرفته شود.

قاسم پور با بیان اینکه حدود500 نفر از کارکنان استانداری‌های سراسر کشور در سومین دوره مسابقات فوتسال شرکت می‌کنند حضور این افراد را فرصتی مغتنم برای آشنایی با آثار تاریخی فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری شیراز دانست و از برگزارکنندگان این مسابقه خواست با  انجام همکاری‌ها و هماهنگی‌های لازم با سازمان گردشگری میراث فرهنگی و صنایع دستی در جهت بازدید شرکت‌کنندگان در این مسابقات را فراهم کنند.

معاون توسعه  مدیریت و منابع استانداری فارس ادامه داد: بی‌تردید هر یک از این افراد می‌توانند به عنوان یک سفیر در شهرهای خود به معرفی آثار و جاذبه‌های گردشگری شیراز بپردازند.

معاون استاندار فارس از دستگاه‌های اجرایی که در برگزاری این مسابقات همکاری کرده‌اند، شهرداری شیراز، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرکت برق منطقه‌ای و سازمان ورزش و جوانان تقدیر کرد. 

انتهای پیام/424/ز

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران امروز به مدت یک ساعت دومین تمرین خود را برگزار کرد.

 تمرین تیم ملی کشورمان در ساختمان اصلی فدراسیون فوتبال تایلند قرار دارد.

مسلم اولادقباد بهترین بازیکن آسیا در ۲۰۲۳ در نخستین تمرین گروهی با آمادگی کامل حاضر شد و موفق به گلزنی شد که با تشویق سایر بازیکنان همراه شد.

بازی تمرینی و گرم کردن به صورت ۸ نفره در فضای رقابتی و توام با کُری‌خوانی بازیکنان برگزار شد که تیم اصغرحسن‌زاده در این رقابت به پیروزی رسید.

باقر محمدی و سعید مومنی دو گلر تیم ملی بسیار سرحال نشان دادند و در بازی تمرین و بعد از مهار هر ضربه برای بازیکنان کُری می‌خواندند.

شهاب سفال‌منش نکات فنی در خصوص تیم افغانستان و سبک بازی این تیم را با بازیکنان در میان گذاشت.

وحید شمسایی سرمربی تیم، دقایقی را به نرم دوی دور زمین پرداخت. او هنوز هم به حفظ آمادگی جسمانی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد.

سعید احمدعباسی به عادت همیشه در پایان تمرین به سمت چارچوب دروازه ضرباتی را نواخت. این کار توسط مهاجمان برای تمرکز بیشتر در چارچوب‌شناسی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در فارس
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان