Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@20:53:03 GMT

آماده باش ۶۰۰۰ نیروی هلال احمر در طرح زمستانی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۴۴۰

آماده باش ۶۰۰۰ نیروی هلال احمر در طرح زمستانی

سلیمی از آماده باش ۶۰۰۰ نیروی هلال احمر در طرح زمستانی خبر داد و گفت: سازمان امداد و نجات هزار و ۲۲۶ جایگاه و شش هزار نفر نیروجهت خدمات امدادی در طرح زمستانی بکارگیری کرده است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «مرتضی سلیمی» امروز چهارشنبه بیستم آذر در رزمایش طرح زمستانی پلیس گفت: سازمان امداد و نجات با استفاده از تمام پتانسیل خود در جهت تامین ایمنی تمام اقدامات لازم را انجام داده است، هزار و 226 جایگاه و شش هزار نفر نیرو جهت خدمات امدادی در طرح زمستانی بکارگیری کرده است، در مجموع بیش از ۶۰۰۰ نفر در این طرح در آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان امداد و نجات کشور گفت: همچنین در 370 پایگاه، امداد اسکان اضطراری فراهم کرده است.

 

وی افزود: امیدواریم با هم افزایی خوب و همدلی فرمانده ناجا و اقدامات اتخاذ شده بتوانیم در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث و تلفات جاده ای موثر باشیم.

 

همچنین «عبدالهاشم حسن» گفت: با توجه به اینکه ۹۲ درصد حمل و نقل بار و مسافر کشور و بالغ بر ۸ میلیون تردد روزانه از طریق حمل و نقل جاده ای انجام می شود بنابراین مسئولیت سنگینی بر عهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار دارد.

 

معاون وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه در طرح راهداری زمستانی امسال ۱۲۳۵۲ نفر از نیروهای عملیاتی و ستادی به کارگیری شده است، بیان کرد: ۹۴۰ دستگاه پایگاه راهداری زمستانی، ۱۰ هزار دستگاه ماشین‌آلات راهداری و ۸۶۰۰ دستگاه ماشین‌آلات مجهز به سیستم رهیاب با قابلیت رهگیری و ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری و 890 پایگاه ثابت و موقت آماده ارایه خدمات در طرح راهداری زمستانی ۹۸ هستیم.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد سامانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان فعالیت های مسجدی امداد اسکان اضطراری طرح زمستانی سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش بیش از ۶۰۰۰ دستگاه بی‌خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار دستگاه بی خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح کشور مورد پایش قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، احمد طاهری درباره اقدامات این دفتر در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: با توجه به نقشی که سوخت غیراستاندارد در افزایش آلودگی هوا دارد، بخش مهمی از وظایف ما در خصوص پایش سوخت است که در این راستا ۲۴۹ نمونه نفت گاز، ۱۲۰ نمونه بنزین و ۱۳ نمونه مازوت را بررسی کردیم.

وی افزود: در خصوص وظیفه‌ای که بابت آلایندگی ناشی از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بر عهده داریم هم بازدید و پایش عملکرد ۶۱۶۴ مورد دستگاه‌های بی خطرساز مراکز درمانی و بیمارستانی انجام شده همچنین ۱۲۰۵ مورد نیز پایش آلودگی خاک را داشته‌ایم.

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از همکاری در بررسی گزارش پروژه‌های مشمول ارزیابی از منظر پایش خبر داد و گفت: در این راستا مطالعه بررسی و اعلام نظرات در خصوص ۱۶۰ طرح مشمول ارزیابی اثرات محیط زیستی از منظر ملاحظات پایشی و شرکت در کمیته‌های فنی و ارزیابی مرتبط انجام شد.

طاهری خاطرنشان کرد: بخش دیگری از کار ما همکاری در اجرای پایش پسماندهای مشمول کنوانسیون بازل بود که بررسی کمی نتایج آنالیزهای پسماندهای مشمول این کنوانسیون برای صادرات و کنترل انتقالات به تعداد ۱۹۰ محموله صورت گرفت.

کد خبر 739579

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار و۴۰۸ نفر
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • پایش بیش از ۶۰۰۰ دستگاه بی‌خطرساز در مراکز درمانی و بیمارستانی
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • انجام بیش از ۲۴۰۰ عملیات توسط سازمان امداد و نجات هلال‌احمر در نوروز ۱۴۰۳
  • ۹ مصدوم حاصل برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی