Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@01:47:58 GMT

دلار کوتاه آمد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۴۴۴

دلار کوتاه آمد

خبرگزاری آریا - بازار ارز نسبت به روز گذشته کاهش قیمت قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، بازار ارز که روزهای اخیر صعودی بوده امروز (چهارشنبه) کاهشی شد و نسبت به روز گذشته قیمت‌ها کاهش قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرد؛ به‌ گونه‌ای که قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانکی 13هزار و 150تومان اعلام شد و قیمت فروش این ارز نیز 13هزار و 250تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از چند روز نوسان در بازار ارز به نظر می‌رسد که این بازار امروز به ثبات رسیده و فاصله قیمت خرید و فروش دلار نیز به همان 100تومان بازگشته است.
همچنین هر یورو در این صرافی‌ها 14هزار و 450تومان خریداری و 14هزار و 550تومان فروخته می‌شود که قیمت این ارز نیز ثابت مانده است.
ارز مسافرتی هم نسبت به روز گذشته ثابت بود؛ به طوریکه که قیمت هر یوروی مسافرتی با احتساب کارمزد به حدود 14هزار و 700تومان می‌رسد.
به گزارش ایسنا، اما در بانک‌ها نیز قیمت خرید دلار و یورو افزایش داشت و هر دلار 12هزار و 985تومان و هر یورو 14هزار و 352تومان از مشتریان خریداری شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران

به گزارش قدس آنلاین، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران به قیمت ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان ثبت شد؛ همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش بسیار اندک به ۴۶ هزار و ۳۷۱ تومان و حواله آن، ۴۳ هزار و ۲۶۴ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳