Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@02:33:19 GMT

تحصیل در اروپا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۴۵۴

تحصیل در اروپا

کشورهای اروپایی و تحصیل در اروپا همیشه یکی از اهداف بزرگ دانش‌آموزان و دانشجویان نه تنها در کشور ایران بلکه در تمامی دنیا بوده است.

به گزارش ایسنا بنابراعلام یگانه سفیران سروش، ویزاهای تحصیلی اروپا به دلیل کیفیت بالای زندگی کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های متعددی که در این قاره وجود دارد، بسیار پرمخاطب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از قدیمی‌ترین و بهترین دانشگاه‌های جهان در اروپا هستند. به عنوان مثال، دانشگاه بولونیا ایتالیا که در سال ۱۰۸۸ تأسیس شد و قدیمی‌ترین دانشگاه دنیاست که به عنوان اولین دانشگاه در جهان برای صدور گواهینامه‌های تحصیلی شناخته می‌شود. دانشگاه‌های کالج آکسفورد و کمبریج در انگلستان نیز به طور معمول توسط رتبه‌بندی دانشگاه‌ها به عنوان متعلق به ده دانشگاه برتر موسسات آموزش عالی در جهان مورد توجه قرار می‌گیرند.

تحصیلات مدرسه ایی در اروپا

مدارس اروپایی، موسسات رسمی آموزشی هستند که توسط دولت‌های عضو اتحادیه اروپا اداره می‌شوند. در همه این کشورها مدارس به صورت قانونی به عنوان نهادهای عمومی در نظر گرفته می‌شوند. مأموریت مدارس اروپایی، ارائه یک آموزش چند زبانه و چند فرهنگی برای دانش آموزان مهد کودک، ابتدایی و متوسطه است.

تحصیل در 4اروپا (دوران قبلا از دانشگاه) و سیستم مدرسه‌ی اروپا شامل دو سال تحصیل در ابتدای دوره‌ی ابتدایی (پیش دبستانی)، پنج ساله ابتدایی و هفت سال تحصیلی متوسطه می‌باشد. دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی در ماه سپتامبر که در آن کودک به سن چهار سالگی می‌رسد به پیش دبستانی رفته  و در ابتدای سال تحصیلی در ماه سپتامبر که به شش یا هفت سالگی می‌رسد به سال اول ابتدایی می‌رسد. سیستم‌های تحصیل در  اروپا به طور گسترده و مبتنی بر هدف، به دانش آموزان دانش و مهارت‌های اساسی‌ که در آینده به آن نیاز خواهند داشت را آموزش می‌دهد. اگر چه هر کشور اتحادیه اروپا سیستم آموزشی مجزایی را دارد و هر کشور مجری سیستم آموزشی خود است. سیستم تحصیل در اروپا برای بهبود کیفیت توسط کمیسیون اروپا پشتیبانی و ارزیابی می‌شود.

۸ دلیل برای تحصیل در اروپا

چرا باید برای تحصیل در اروپا اقدام کنیم؟

بیش از ۱.۴ میلیون دانش‌آموز از سراسر جهان در سال ۲۰۱۲ برای تحصیلات عالی خود به اروپا آمدند و این تعداد هر ساله رشد می‌کنند. اروپا منطقه‌ایی با بسیاری از دانشگاه برتر جهان، مراکز تحقیقاتی و مؤسسات آموزش عالی.

۱. تضمین شغل و آینده بهتر با تحصیل در اروپا

آیا می‌خواهید در زندگی حرفه‌ای خود پیشرفت کنید؟ بسیاری از کارفرمایان در سراسر جهان به طور مستمر در هنگام استخدام، تجربه بین‌المللی را مد نظر دارند می‌کنند. با تحصیل در اروپا، دانشجویان  مهارت‌ها، دانش و تجربه‌ایی را که برای کارفرمایان مهم هستند و ارزش دارند را به دست خواهند آورد. با کسب و کار قوی بین‌المللی، بخش‌های خلاق و تحقیق، اروپا محل خوبی برای پیدا کردن شغل برای دانشجویان است.

۲. آموزش در سطح جهانی با تحصیل در اروپا

دانشگاه‌های برجسته جهان، امکانات عالی و آموزش های با کیفیتی  در اروپا وجود دارد. شما در اروپا، مرکز جامعه بین‌المللی هستید که علاقمند به یادگیری است. دانشگاه‌های اروپایی چنان قوی هستند که تاکیدشان بر خلاقیت، نوآوری و حمایت است. تحصیل در اروپا در کنار این موارد به شما کمک می‌کند تا به پتانسیل واقعی خود دست پیدا کنید.

۳. زبان انگلیسی برای تحصیل در اروپا

۲۴ زبان رسمی در اتحادیه اروپا وجود دارد، اما اکثر کشورهای سراسر اروپا برنامه‌های تحصیلی را به زبان انگلیسی نیز ارائه می‌دهند.

۴. محیط دوستانه و دلگرم کننده

اروپا یک مکان و مقصد دوستانه برای دانشجویان سراسر جهان است. دانشگاه‌ها و کالج‌های اروپا خدمات و فعالیت‌های اجتماعی را برای کمک به شما و پیشرفت تحصیلی‌تان فراهم می‌کنند. اروپا همچنین یک مکان عالی برای زندگی است. اگر برای تحصیل در اروپا و اخذ ویزای تحصیلی اروپا تصمیم به رفتن گرفته‌اید، اروپا می‌تواند مقصدی ایده‌آل برای شما باشد.

۵. تحصیل در اروپا فرصتی مناسب برای ماجراجویی

تحصیل در اروپا صرفا در مورد سخنرانی‌ها، کتابخانه‌ها و کلاس درس نیست، بلکه فرصتی تازه در  زندگی برای کشف کشورهای جدید و نیز کشف کردن خود است! از شمال برفی اروپا تا جنوب آفتابی و گرم، در سراسر اروپا، مناظر زیبا و جذاب، شهرها و فرهنگ‌های پر جنب و جوش در انتظار شما خواهد بود.

۶. تحصیل در اروپا به همراه انواع بورسیه‌های تحصیلی

کشورهای اروپایی در سیستم‌های تحصیلات عالی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند تا آموزش را برای دانش‌آموزان مقرون به صرفه‌تر کنند و در عین حال استانداردهای آموزش خود را با کیفیت بالا حفظ کنند. در سراسر اروپا، هزینه‌های تحصیل و هزینه‌های زندگی به خوبی با سایر مقصد تحصیل مقایسه می‌شود. در واقع، در برخی از کشورهای اروپایی، دارای برنامه‌های تحصیلی رایگان هستند مانند کشور ایتالیا که با داشتن بورسیه استانی هزینه‌های تحصیل در ایتالیا را به طور کامل پوشش می‌دهد. در بسیاری از کشورها تعداد زیادی از بورس‌های تحصیلی و گزینه‌های پشتیبانی مالی نیز موجود است.

۷. تنوع: تحصیل در اروپا با تنوع رشته بسیار زیاد

خوبی تحصیل در اروپا این است که دانشجویان انتخاب‌های بسیار زیادی دارند. تمامی زیر گروه‌های رشته‌های مختلف در دانشگاه‌های اروپا ارائه می‌شوند.

۸. تحصیل در اروپا فرصتی برای پژوهش‌های علمی

در سال ۲۰۰۹ یک و نیم میلیون پروژه تحقیقاتی در ۲۷ کشور اتحادیه اروپا وجود داشت. در دهه آینده، اتحادیه اروپا به طور فعال به دنبال جذب ۱ میلیون محقق خواهد بود. با تحصیل در اروپا می‌توانید شانس این را داشته باشید که یکی از اعضای تیم‌های تحقیقاتی اتحادیه اروپا باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحصیل در اروپا تحصیل در خارج اعزام دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و بر اساس گزارش زومیت، بر اساس مطالعه‌ای جدید از ارزیابی‌ صدها دانشجوی مقطع کارشناسی تا داوطلبان دکترا، دانشجویانی که تحت فشار زمانی و آموزش سنگین قرار دارند، بیشتر سمت استفاده از ChatGPT می‌روند.

داده‌های این تحقیق نشان می‌دهند دانشجویانی که به هوش مصنوعی متکی هستند، بیشتر وقت خود را تلف می‌کنند، حافظه‌ی ضعیف‌تری دارند و معدل تحصیلی‌شان به مرور کاهش می‌یابد.

چت‌بات ChatGPT صرف‌نظر از کیفیت پاسخ‌هایش، فرآیند تحصیل را بیش‌ازحد آسان می‌کند. به گفته‌ی محققان، از آنجایی که ChatGPT می‌تواند به سرعت به هر سوالی پاسخ دهد، دانشجویانی که بیش از حد از این ابزار استفاده می‌کنند ممکن است تلاش‌های شناختی خود را برای انجام وظایف آموزشی کاهش دهند و این امر منجر به کاهش حافظه‌ی این گروه از داشنجوها می‌شود.

مطالعه همچنین بیان می‌کند که رابطه‌ی بین استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و تأثیرات منفی آن ممکن است دو طرفه باشد؛ یعنی دانشجو ممکن است به دلیل داشتن نمرات پایین به استفاده از ChatGPT روی آورده باشد.

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888576

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • ارائه خدمات مراکز مشاوره روانشناختی به ۲۷۵۶ دانش آموز همدانی
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • تاثیر مستقیم Chat GPT بر افت تحصیلی دانش آموزان، نگران کننده است!
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • ترک تحصیل ۹۳۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی گذشته
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • چرا پاسپورت فنلاند 5.5 میلیون نفری قدرتمند است؟/ از کیفیت بالای تحصیل تا قدرت فناوری
  • هیچ دانش آموز کمیته امداد از خدمات پشتیبان تحصیلی بی نصیب نیست