Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌منظور گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، تبادل تجارب و بهره‌مندی از توانمندی‌های تخصصی و فنی جهت تأمین و ارتقای سلامت روان، تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت آموزشی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی منعقد شد.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه با هدف بهره‌برداری از توانایی‌های علمی، آموزشی و تخصصی متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اجرایی طرفین و انجام فعالیت‌های مشترک در موضوعات مورد توافق در ارائه خدمات آموزش و درمان در حوزه سلامت روان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از محورهای این تفاهم‌نامه می‌توان به شناخت نیازهای کشور در زمینه آموزش حرفه‌ای و تخصصی و برنامه‌ریزی در جهت رفع موانع موجود با توجه به ویژگی‌های هر یک از طرفین، همکاری و اجرای طرح‌های مشترک آموزشی، خدمات تخصصی، فناوری و اشتغال، استفاده از ظرفیت‌ها، امکانات، تسهیلات طرفین در راستای خدمت‌رسانی به جامعه، برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی و کارورزی با ارائه گواهی مشترک، برگزاری همایش، نشست و گردهمایی‌های مشترک در حوزه‌های مختلف سلامت روان با کاهش آسیب جامعه، برگزاری دوره‌های کارورزی و کارآموزی زیر نظر اساتید دانشگاهی برای افزایش مهارت‌های دانشجویان متخصص و انجام همکاری‌های مشترک آموزشی و پژوهشی در حوزه بین‌الملل اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ایران و پاکستان در بخش دام

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران پس از پایان دیدار رسمی سران ایران و پاکستان و امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری، با همتای پاکستانی خود دیدار کرد.

تفاهم‌نامه همکاری در بخش بهداشت دامی یکی از ۸ سند همکاری است که بین دو کشور ایران - پاکستان امضا شد.

کد خبر 6086921

دیگر خبرها

  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • روز روانشناس ۱۴۰۳ + تاریخ و تعریف رشته مشاوره و انواع Psychology
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران