Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@07:56:34 GMT

روزهای سخت سرمربی و هافبک سابق استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۵۶۷

روزهای سخت سرمربی و هافبک سابق استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وینفرد شفر و آیاندا پاتوسی، سرمربی و هافبک سابق تیم استقلال که در این فصل در تیم بنی یاس امارات حضور دارند، وضعیت جالبی در تیم جدیدشان ندارند و اوضاع برای آنها خوب پیش نمی رود. بنی یاس امسال در لیگ امارات نتایج خوبی کسب نکرده و شفر  هم به همین دلیل شدیدا تحت فشار است و احتمال برکناری او وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شفر در 8 بازی این فصل فقط یک بار برنده از زمین خارج شده و 5 تساوی و دو شکست را هم تجربه کرده و فعلا در رده نهم جدول چهارده تیمی امارات است و ممکن است با انجام بازی های امشب در جدول پایین تر هم برود. علاوه بر این اشتباه عجیب او در فرستادن هفت بازیکن خارجی به زمین که منجر به سه بر صفر شدن نتیجه بازی تیمش مقابل الفجیره شد هم انتقادات را از این مربی آلمانی افزایش داد.

اوضاع برای آیاندا پاتوسی هم خوب پیش نمی رود، او که با درخشش در بازی های فصل قبل استقلال به محبوبیت بالایی در نزد هواداران این تیم رسیده بود و جدایی اش خشم آنها را برتنگیخته بود، این روزها وضعیت جالبی ندارد. پاتوسی پس از گلزنی در هفته اول رقابت دیگر گل نزده و تنها یک پاس گل داده و در هفته های اخیر تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین در تیمش شده است. پاتوسی در بازی دیشب تیمش مقابل الشارجه هم 90 دقیقه روی نیمکت نشست و شاهد تساوی بدون گل تیمش مقابل صدرنشین امارات بود.

255 43

کد خبر 1330155

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایاندا پاتوسی وینفرد شفر باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس آندره استراماچونی ایالات متحده آمریکا انتخابات مجلس یازدهم سهمیه بندی بنزین عربستان بازار طلا و ارز گابریل کالدرون استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!

آندره‌آ استراماچونی یکی از گزینه‌های هدایت اودینزه است.

طرفداری | یک تیم از سری‌آ خواهان همکاری با استراماچونی است.

آندره‌آ استراماچونی مدتی سرمربی استقلال بود و این تیم با مرد ایتالیایی، نتایج خوبی کسب کرد و فوتبال زیبایی را ارائه داد. استرا درنهایت راهی الغرافه شد و پس از پایان کار خود در این تیم، از دنیای مربیگری فاصله گرفت و به عنوان یک تحلیلگر فوتبال در برنامه‌های تلویزیونی حاضر شد.

اودینزه در این فصل سری‌آ نتایج خوبی را کسب نکرده و در رده هفدهم جدول ایستاده است. اودینزه با آندره‌آ سوتیل فصل را آغاز کرد و سپس گابریله چوفی جای سوتیل را گرفت. چوفی هم حالا پس از 10 بازی به درهای خروج نزدیک است و مدیران این باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر خود هستند.

لئوناردو سمپلیچی و آندره‌آ استراماچونی گزینه‌های مدیران این باشگاه هستند و باید دید با شرایط کنار می‌آیند یا خیر. فابیو کاناوارو هم از گزینه‌های هدایت اودینزه است که در صورت قبول شرایط، می‌تواند سایر رقبا را شکست دهد و به عنوان سرمربی اودینزه روی نیمکت این تیم بنشیند.

گفتنی است استراماچونی پیش از این هم سابقه هدایت اودینزه را در کارنامه خود دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • امامعلی: الان بگوییم پنالتی بوده یا نبوده چه فایده دارد
  • یک مادر، دوازدهمین یار شمس‌آذر مقابل استقلال