Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@21:21:55 GMT

همایش «طلیعه حضور» در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۶۰۱

همایش «طلیعه حضور» در اهواز برگزار شد

گروه معارف ــ همایش «طلیعه حضور» روز گذشته، ۱۹ آذر با حضور ۴۲۰ بانوی طلبه جدید الورود در اهواز برگزار شد.

شایسته جعفری، معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه بانوان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: روز گذشته، 19 آذر همایش «طلیعه حضور» ویژه طلاب جدیدالورود برگزار شد. این همایش همه ساله در آذرماه برگزار می‌شود و امسال نزدیک به قریب به 420 طلبه در این همایش شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: طلاب در این همایش با شئونات طلبگی و نحوه ارتباط طلاب با جامعه آشنا شدند. حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز، سخنران این همایش بودند. 

جعفری، همچنین از برگزاری همایش مهارت‌های پاسخگویی به سؤالات دینی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مخدومی، رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی خبر داد و گفت: این همایش فردا پنج‌شنبه، 21 آذر با حضور مبلغان حوزه علمیه خواهر استان در عصمتیه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه بانوان خوزستان گفت: این همایش امروز 19 20 آذر ویژه استادان اصول عقاید در مرکز مدیریت حوزه علمیه بانوان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا معارف خوزستان طلیعه حضور اهواز حوزه علمیه بانوان طلبه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این همایش سه روزه که از ۲۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود از یک سو تحقیقات بنیادین در زمینه کارکردهای شناختی مغز و از طرف دیگر استفاده از این یافته‌ها در بهبود عملکرد مغز، حول سه محور روانشناسی و شناخت، علوم اعصاب و فناوری های عصب شناختی را مد نظر دارد.

در این رویداد بین المللی موضوعاتی همچون آموزش و پرورش شناختی، ارزیابی شناختی، بازتوانی شناختی، رسانه و شناخت، روانشناسی شناختی، زبان‌شناسی شناختی، شناخت اجتماعی، طراحی وشناخت، فلسفه ذهن، تحریک مغزی، علوم اعصاب شناختی، علوم اعصاب شناختی بالینی، نقشه برداری مغز و تصویربرداری عصبی، علوم اجتماعی محاسباتی، مدل‌سازی شناختی و هوش مصنوعی، واسط مغز رایانه و فناوری عصبی مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

برگزاری این همایش می تواند در توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و به کارگیری دستاوردهای آن در زمینه های مربوطه و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات در این حوزه میان استادان و دانشجویان نقش مهمی را ایفا کند.

در دهمین همایش بین المللی علوم شناختی محققانی از کشورهای مختلف از آسیا، اروپا و امریکا به صورت آنلاین حضور دارند و اساتید برجسته درخصوص هوش مصنوعی، تشکیل و بازیافت حافظه، تحریک بصری هیپوکمپ برای درمان آلزایمر، تحریک مغزی، بررسی شبکه های اجتماعی بر سلامت روان و توانمندی شناختی سخنرانی و آخرین یافته ها و اطلاعات علمی و تحقیقاتی را به اشتراک می گذارند.

در مدت برپایی این همایش چندین غرفه در حوزه های مختلف شناختی نیز دایر می‌شود.

کد خبر 6087626 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود