Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@04:44:50 GMT

آخرین آمارفروش فیلم‌های درحال اکران

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۹۶۲۷

تا امروز که سومین هفته آذر را پشت سر گذاشتیم گیشه سینمای کشور از ابتدای این ماه فروش ۲۱ میلیاردی را نشان می‌دهد و به این ترتیب با وجود آنکه یک هفته تا تا پایان این ماه مانده، از مجموع فروش مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود چهار میلیارد تومان بیشتر است. این در حالی است که حدود یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر مخاطب از ابتدای این ماه به سینماها آمدند و در سال گذشته در آذر ماه حدود دو میلیون نفر! ناطقان: آمار فروش فیلمهای سینمایی سومین هفته آذر بر اساس آمار و اطلاعات موجود در سامانه فروش سینمای ایران به این شرح است:

فیلم «خداحافط دختر شیرازی» ساخته افشین هاشمی با در اختیار داشتن ۳۹ سالن سینمایی پس از یک هفته اکران ۹۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروش داشته و هفت هزار مخاطب پای تماشای این فیلم نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انیمشین سینمایی «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر که از ۶ آذرماه روی پرده سینماها رفته با اکران در ۳۳ سالن سینمایی تا امروز به فروش ۱۸۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی رسیده و ۱۴ هزار مخاطب داشته است.

فیلم سینمایی «لیلاج» داریوش یاری پس از گذشت دو هفته از آغاز نمایش خود در سینماها با جذب ۶هزار مخاطب به فروشی حدود ۷۴ میلیون تومانی رسیده. این فیلم سینمایی تا امروز در ۴۳ سینما نمایش داشته است.

فیلم اکشن «معکوس» پولاد کیمیایی با در اختیار داشتن ۵۴ سالن سینمایی در کشور و پس از گذشت دو هفته اکران با جذب ۹هزار نفر مخاطب به فروش ۱۱۵ میلیون و ۷۴۰ تومانی دست یافت که از این مقدار ۶۸ میلیون تومان سهم فروش در تهران بوده است.

کمدی «چشم و گوش بسته» ساخته فرزاد موتمن پس از بیش از یک ماه اکران و نمایش در ۱۷۷ سالن سینمایی ۵۱۰ هزار مخاطب را به سینما کشاند و به فروشی ۶ میلیاردی رسید که نیمی از این مقدار حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است.

فیلم «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند که اکرانش را از نیمه آبان ماه در سینماها آغاز کرد با جذب ۵۴هزار مخاطب و نمایش در ۸۷ سینما ۶۹۳ میلیون تومان فروش داشته است.

کمدی «مطرب» مصطفی کیایی با نمایش در ۱۸۶ سالن سینمایی و آغاز اکران از نیمه آبام ماه با جذب نزدیک به دو میلیون مخاطب ۲۱ میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان فروش داشته که از این مقدار ۱۲ میلیارد سهم فروش در سینماهای تهران بوده است.

انیمشین «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی، فیلم تخیلی «تورنادو» سید جواد هاشمی و فیلم نوجوان «منطقه پرواز ممنوع» ساخته امیر داسارگر که نمایش خود را از نیمه آبان ماه در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده اند، به ترتیب بیش از یک میلیارد تومان، ۵۴۶ میلیون تومان و دو و نیم میلیارد تومان فروش داشته‌اند.

و دو فیلم سینمایی «جان‌دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری و فیلم «۲۳ نفر» ساخته مهدی جعفری از امروز ۲۰ آذرماه روی پرده های سینما رفتند. منبع: ایسنا برچسب ها: فروش ، اکران ، سینماها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فروش اکران سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت

مهسا بهادری: حالا دیگر بیش از یک ماه از اکران «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی، «بی‌بدن» به کارگردانی مرتضی علیزاده، «ایلیا در جستوجوی قهرمان» به کارگردانی سید علی موسوی‌نژاد، «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری، «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق و «پرویزخان»به کارگردانی، می‌گذرد و حدود یک هفته است که «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده روی پرده سینما رفته است.

اگر بخواهیم به سه فیلم صدرنشین جدول گیشه بپردازیم «تمساح خونی» با ۱۰۸ میلیارد فروش در شش هفته و ۱۴ میلیارد تومان با ۲۵۵ هزار مخاطب در یک هفته گذشته صدر نشین جدول گیشه است.

این فیلم با بازی الناز حبیبی، سعید آقاخانی و جواد عزتی روایت زندگی دو جوان ساده است که برای لو دادن یکی از مدیران شرکت که اهل قمار بازی است ناچار می‌شوند قمار کنند و برنده یک مبلغ هنگفت شوند و...

دومین فیلم صدرنشین گیشه در هفته گذشته فیلم «سال گربه» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده و بازی بهرام افشاری، سارا بهرامی، هومن برق‌نورد و شبنم قربانی از بازیگران این فیلم هستد که با فروش ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیارد تومانی و ۲۰۰ هزار مخاطب درهفته گذشته، جایگاه دوم گیشه را به خود اختصاص داد.

در خلاصه داستان یک خطی فیلم سال گربه که بهرام افشاری بازیگر نقش اصلی آن است آمده است: داستان فیلم سال گربه داستان کسی است که دوست داشت معروف شود حالا به هر طریقی که شده.

سینمایی «سال گربه» به مدت ۱۰۵ دقیقه سال گذشته ساخته شده و تولید آن حدوداً ۲ ماه زمان برده است.

سومین فیلم صدر نشین هم به «بی‌بدن» با بازی النازشاکردوست، پژمان جمشیدی، سروش صحت و گلاره عباسی با ۱۰۲ هزار مخاطب و فروش ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی اختصاص دارد.

«ایلیا جستجوی قهرمان» با ۱۹ هزار مخاطب و ۷۲۷ میلیون تومان چهارمین سهم گیشه را به دست‌آورد؛ «آسمان غرب» با ۱۶ هزار بلیت و ۷۰۴ میلیون تومان فروش، «آپاراتچی» با فروش ۱۰ هزار بلیت و ۷۰۴ میلیون تومان در گیشه ، «نوروز» با هشت هزار بلیت و ۳۷۲ میلیون تومان سهم گیشه و «پرویزخان» ۲هزار و ۵۰۰ مخاطب و فروشی معادل ۱۴۸ میلیون تومان در هفته گذشته، به ترتیب جایگاه پنج تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896980

دیگر خبرها

  • «تمساح خونی» و «بی بدن» در صدر فروش اکران نوروزی
  • اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد
  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!