Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا حدادی در دیدار با مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دیدن مردم در صف‌های طولانی دریافت سیلندر و در حال انتظار بسیار سخت و عذاب آور است.

وی گفت: با توجه به برخی دستورها از سوی مراجع مختلف مبنی بر توزیع ایستگاهی، نتوانسته‌ایم گاز مایع را براساس اشتراک به موقع به شهروندان برسانیم که این خود موجب شده تا مردم به توزیع اشتراکی بی‌اعتماد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز کشور افزود: پیش‌بینی ایجاد کارت الکترونیکی به منظور توزیع گازمایع همانند بنزین انجام شده که با بهره‌برداری از آن بخشی از مشکلات مرتفع خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: در این استان با توجه به موقعیت مرزی و همسایگی با کشورهای افغانستان و پاکستان شاهد قاچاق بی رویه سوخت هستیم که بیشترین نوع آن نیز به نفتگاز، بنزین، نفت سفید و گازمایع مربوط می‌شود.

حیدر میرزایی گفت: کمتر توسعه یافتگی سیستان و بلوچستان، کمبود کارخانجات تولیدی و متعاقب آن نبود فضای اشتغال و نوع اقلیم و پهناوری موجب شده تا امرار معاش برای مردم نجیب و سخت کوش در این نقطه از کشور با کمی مشکل روبرو شود که نباید با سهل‌انگاری و کم‌کاری مشکلات را برای آنان بیشتر کنیم.

وی افزود: کمبودهای زیادی در توزیع گازمایع در سیستان و بلوچستان وجود دارد که رفع آنان خواسته بحق شهروندان است و باید مرتفع شود که جزئی‌ترین آن افزایش سهمیه و توزیع سیلندر بصورت کاملا اشتراکی است.

مدیرکل تغزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه توزیع اشتراکی گازمایع موجب کاهش میزان مصرف مردم می‌شود، ادامه داد: زمانی‌که گازمایع بصورت اشتراکی عرضه نشود تخلفات بعدی، دلالی‌ها و برخی سودجویی افراد خاص را بدنبال خواهد داشت و در این میان نیازمندان واقعی قربانی می‌شوند.

وی گفت: پرونده‌های متعدد قاچاق گاز مایع با سیلندر را در سراوان داشته‌ایم که خروج سوخت و سیلندر به سمت کشور پاکستان آسیب‌های زیادی را بدنبال دارد.

کد خبر 469352 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان گاز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، محمد ترکمانه گفت: تاکنون به ۱۲۰ روستای سیل زده در جنوب سیستان و‌بلوچستان‌ امداد رسانی شده است .
مدیر عامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)  افزود:  ستاد اجرایی فرمان امام در سه‌ شهرستان دشتیاری، کنارک، زرآباد مشغول خدمات رسانی‌ به مردم سیل زده  است و تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار بسته معیشتی بین سیل زدگان توزیع شده است.

ترکمانه عنوان کرد: با توجه با هماهنگی‌های شده با استانداری سیستان و بلوچستان، تمامی دستگاه‌های امدادی در مناطق سیل زده با محوریت ستاد اجرایی فرمان مشغول به فعالیت هستند، که این‌موضوع کار امداد رسانی را به سیل زدگان راحت کرده است.
مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نیرو‌های خدمات رسان ستاد اجرایی فرمان امام علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی در بین سیل زدگان، در جبهه مختلف در حال تخیله آبگرفتگی خانه‌های مردم هستند و برای کودکان سیل زده، بسته‌های اسباب بازی توزیع میکنند.
وی عنوان کرد:با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیرو‌های ستاد تا آخرین روز درکنار مردم این‌منطقه هستند و خسارت مردم، بویژه درمناطق محروم که دام و‌لوازم خانگی آنها از بین رفته، جبران‌خواهد شد.

ترکمانه‌ اظهار کرد: تلاش خواهیم‌ کرد منازل روستایی مناطق سیل زده رو بیمه کنیم، تا در شرایط بحران و سیل این‌مردم بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهرمند شوند.

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان