Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت ایتالیایی با انتشار گزارشی از شروط جدید استراماچونی در مذاکرات با مسولان باشگاه استقلالخبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سایت ایتالیایی دی مارزیو لحظاتی پیش با  انتشار گزارشی از شروط جدید استراماچونی در مذاکرات با مسولان باشگاه استقلال خبر داد.

بر اساس این خبر که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید این سایت نوشت: طرفین در تلاش هستند تا به توافقی دست یابند تا استراماچونی را متقاعد کند که به ایران بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی مارزیو در ادامه نوشته استراماچونی در صورتی به استقلال باز خواهد گشت  که قرارداد جدیدش شش ماهه باشد و تا آخر مبلغ کل قرارداد هم همین الان پرداخت شود.

نکته جالب درباره این گزارش این است که این سایت از پیگیری این موضوع و تکمیل این گزارش نیز خبر داد.

گفتنی است مسولان باشگاه استقلال از صبح امروز مذاکراتی را با وکیل استراماچونی در ترکیه آغاز کردند و به نظر می رسد مطرح شدن شروط جدید استراماچونی حضوراو در تهران را قوت می بخشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال ایران باشگاه استقلال ترکیه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون، کمیته انضباطی اعلام کرد:  در خصوص گزارش واصله علیه کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز پس از بازی دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین در تاریخ ۳۱ فروردین در ورزشگاه آزادی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به بازبینی فیلم مربوط به رفتار موضوع گزارش تخلف انتسابی به مشارالیه که علی رغم ابلاغ مصون از دفاع باقیمانده است محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی موضوع ماده ۵۰ مقررات موصوف به پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره قابل اجرا و قطعی است.

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از مسولان از مناطق سیل زده دنا
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • مربی استقلال هم محروم شد
  • مربی استقلال محروم و جریمه شد
  • رای کمیته انضباطی برای کیانوش رحمتی اعلام شد
  • مربی استقلال 20 میلیون جریمه شد
  • مربی استقلال یک جلسه محروم شد