Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیرکل بیمه سلامت کردستان گفت: این سازمان در راستای حمایت مالی از بیمه‌شدگان و ارائه خدمات درمانی، ۳۰۰ میلیارد ریال به مراکز طرف قرارداد خود در این استان پرداخت کرده است.

انور اسماعیلی امروز(۲۰آذر) در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در آذرماه امسال مبلغ ۲۵۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی کردستان و بیمارستان‌های زیر مجموعه آن و مبلغ ۴۸ میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال نیز به دیگر مراکز درمانی خصوصی طرف قرارداد از جمله داروخانه‌ها و مطب‌ پزشکان بابت مطالبات اسناد بستری و سرپایی پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مطالبات در راستای اهداف عالی سازمانی بیمه سلامت که حمایت مالی از بیمه شدگان در زمینه درمان و کاهش پرداخت از جیب آنها است به مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت کردستان، بیان کرد: در حال حاضر ۶۰۰ مرکز درمانی و بیمارستانی با بیمه سلامت استان قرارداد همکاری دارند که بیش از ۱۴۰ مورد آن داروخانه های سطح شهرها بوده و مابقی نیز مطب پزشکان، آزمایشگاه‌ها و مراکز تشخیصی درمانی است.

انور اسماعیلی عنوان کرد: اکنون وضعیت پرداخت ها در حوزه بیمه سلامت روند بسیار مطلوبی دارد و کاملاً پرداخت‌ها به روز است و فقط مطالبه اندکی مربوط به سال گذشته باقی مانده که در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

وی افزود: با توجه به استقرار سامانه نسخه نویسی الکترونیک و سامانه پردازشگر اسناد بستری بیمارستانی در استان علاوه بر فواید زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف کاغذ، ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تسهیل یافته و از اشتباهات و سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری خواهد شد.

لازم به ذکر است از ابتدایی طرح نسخه نویسی الکترونیک در استان تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار نسخه الکترونیک صادر و بیش از پنج هزار اسناد بستری هم به صورت الکترونیک رسیدگی شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از تداوم ارائه خدمت در ایام نوروز با بهره‌مندی بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی خبر داد.

دکتر محمد مهدی مجذوبی با اشاره به آمادگی کامل مراکز درمانی برای ارائه خدمات حوزه سلامت در ایام نوروز، افزود: مراکز دولتی و حتی بخشی از مطب‌های خصوصی برای ارائه خدمات در ایام نوروز هماهنگ شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح سلامت نوروزی که از ۲۵ اسفندماه آغاز شده تا ۸ فروردین ماه ۸۳هزار و ۸۵۲ مراجعه به مراکز درمانی استان اعم از مراکز دولتی، خصوصی و خیریه صورت گرفته‌ است، اظهار کرد: در این مدت ۴ هزار و ۶۸ بیمار در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند و ۱۹۳۲ عمل جراحی در این مراکز انجام شده است. 

مجذوبی همچنین به وقوع ۲۸۳ حادثه ترافیکی در سطح استان از ابتدای طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و گفت: تعداد ۵۴۷ نفر در این حوادث مصدوم شده و متأسفانه پنج نفر فوت شدند. 

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مجذوبی با بیان اینکه در ایام نوروز همچنان ارائه خدمات به مراجعین و مسافران ادامه دارد و هیچ خدمتی دچار اختلال یا وقفه نشده است، به مردم توصیه کرد: در روزهای پایانی تعطیلات در ترددهای بین شهری با رعایت اصول ایمنی از وقوع حوادث بکاهند تا خدای‌ناکرده خاطره تلخی از این تعطیلات برای کسی برجای نماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اجرای طرح سلامت نوروزی در استان سمنان
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • بیش از ۸۳ هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • مراکز درمانی همدان پذیرای بیش از ۸۳ هزار نفر
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد