Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با حضور در ترکیب تیم منتخب قاره‌ آسیا برابر حریف تونسی به برتری رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رقابت‌های شطرنج بین قاره‌ای معلولین زیر نظر فیده در شهر آنکارا پایتخت ترکیه آغاز شده است. در این مسابقات ۴ تیم از قارههای آسیا ، آفریقا، آمریکا و اروپا و یک تیم از طرف حامی مالی مسابقه‌ها حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هر تیم متشکل از  ۶ شطرنج‌باز ناشنوا، نابینا و معلولان جسمی و  حرکتی است.

تیم منتخب آسیا در نخستین دیدار موفق شد بانتیجه ۳/۵ بر ۲/۵ بر تیم آفریقا غلبه کند که ورزشکار کشورمان «ملیحه صفایی» از سد شطرنج باز تونسی گذشت.

در دور دوم هم منتخب آسیا با تیم حامی مالی (اسپانسر) روبرو شد و این تیم را  با امتیاز ۳/۵ بر ۲/۵ شکست داد. مسابقه دور سوم منتخب آسیا مقابل تیم آمریکا است.

صفایی مدال نقره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۸ جاکارتا را در کارنامه دارد. وی عضو تیم ملی شطرنج نابینایان و کم‌بینایان ایران است و در کلاس B۱ با رقیبان مبارزه می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شطرنج تیم ملی شطرنج ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال

به گزارش قدس آنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل‌ العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!