Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز آو اسرائیل، سفارت آمریکا در بیت‌المقدس روز دوشنبه مجوز تاسیس ساختمان دائمی این سفارتخانه را دریافت کرد. 

نمایندگان وزارت خارجه آمریکا با «موشه لیون»، شهردار بیت‌المقدس، دیدار کرده و در این‌باره با وی گفت‌وگو کردند. 

لیون گفت: «بر سر طرحی برای ساخت ساختمان دائم این سفارت در بیت‌القدس به توافق رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آینده نزدیک، محل احداث این ساختمان را اعلام می‌کنیم و در چند سال آینده آغاز به کار آن را جشن می‌گیریم».

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ساخت‌وساز این بنا قرار است طی یک سال آغاز شود. این در حالی است که پیشتر گزارش‌هایی مبنی بر اختلاف میان مقام‌های آمریکایی و شهرداری بر سر حمل‌ونقل عمومی و نگرانی‌های امنیتی موجود در اطراف محل احداث این بنا منتشر شده بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیت المقدس سفارت آمریکا در اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت

ایسنا/تهران شهردار قیامدشت با ارسال لایحه ای به شورای اسلامی این شهر، اجازه شروع مراحل اداری اجرای پروژه های عمرانی شهر قیامدشت را از این شورا درخواست نمود.

 «حسین ترکاشوند» شهردار قیامدشت با اعلام این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با همت و تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری قیامدشت توانستیم در دهه دوم اسفندماه، لایحه ۲۴۰ میلیارد تومانی بودجه سال ۱۴۰۲ را محقق نموده و نسبت به رقم بودجه مصوب نیز مازاد درآمدی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال داشته باشیم.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۳۶۳۰ میلیارد ریالی شهرداری در شورای اسلامی شهر قیامدشت، ضمن قدردانی از همراهی اعضای پارلمان شهری در جهت تحقق برنامه ها و فعالیت های حوزه مدیریت شهری گفت: سال ۱۴۰۳ در حوزه اجرایی شهر قیامدشت بسیاری از پروژه های وعده داده شده عملیاتی خواهد شد؛ چراکه بیش از ۶۲ درصد از بودجه پیشنهادی به فعالیت های عمرانی اختصاص خواهد داشت‌ و  این میزان فعالیت عمرانی در میان شهرداری های کشور با توجه به مشکلات مالی شهرداری ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

شهردار قیامدشت در ادامه بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری، احداث بلوار ولیعصر جنوبی( عج)، احداث اسکان اضطراری در بوستان بام قیامدشت، بهره برداری از ورزشگاه امام علی(ع) و مدرسه فخر صادق، احداث خانه کشتی، آسفالت معابر اصلی و لکه گیری معابر فرعی و احداث ساختمان حوزه های شهرسازی و درآمد شهرداری قیامدشت از جمله برنامه های سال جاری شهرداری قیامدشت است.

ترکاشوند ادامه داد: بودجه مصوب بر اساس بخشنامه های ابلاغی و بر مبنای افزایش درآمد چند سال اخیر شهرداری، شناخت و بررسی نیازهای عمرانی، رفاهی و خدماتی شهر توسط واحدهای مختلف شهرداری تهیه و پس از  تنظیم و کارشناسی توسط حوزه مالی جهت تصویب به  شورای اسلامی شهر قیامدشت ارسال گردید که پس از چند جلسه بررسی توسط اعضای این شورا برای تایید به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری ویژه شهرستان ری ارسال و  به تصویب  نهایی آن کمیته نیز رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ملت ها با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • آغاز بتن‌ریزی ساختمان راکتور واحدسوم نیروگاه اتمی بوشهر در آینده
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • ساخت ۷۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی آغاز شد
  • حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان/ پکن بیانیه صادر کرد
  • صدور مجوز برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی مراغه
  • عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر