Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک گفت: ادعای افزایش تخصیص ۳۰میلیارد تومان بودجه برای المپیک توکیو۲۰۲۰ به کمیته ملی المپیک کذب محض است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ادعای افزایش تخصیص ۳۰میلیارد تومان بودجه برای المپیک توکیو۲۰۲۰ به کمیته ملی المپیک کذب محض است و انتظار می‌رود عزیزانی که به مبانی بودجه آشنایی ندارند از اظهار نظر دراین‌باره خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: دو ردیف متفرقه بودجه کمیته ملی المپیک درسال جاری(۱۳۹۸) ۱۴/۴۰۰ و ۱۸/۴۰۰ میلیارد تومان بوده و در جدول بودجه سال ۱۳۹۹ هم دو ردیف بودجه متفرقه مانند سال ۱۳۹۸وجود دارد.

یکی از ردیف‌های متفرقه کمیته در سال ۱۳۹۸، ۱۸/۴۰۰ میلیارد بود که در سال ۱۳۹۹ این رقم به ۳۰میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و آن‌هم برای حمایت از فعالیت‌های المپیکی با توجه به افزایش قیمت‌ها و هزینه‌های آماده سازی تیم‌ها و اعزام‌ها مبلغ بالایی نیست.

مزید اطلاع بودجه کمیته پارالمپیک از ۱۰میلیارد تومان در سال ۱۳۹۵به ۳۴/۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹رسیده است که افزایش سه برابری را نشان می‌دهد. البته این افزایش بودجه حق مسلم جامعه ورزشی جانبازان و معلولین و پارالمپیک است که انتظار می‌رود دولت و مجلس محترم در راستای تحقق اهداف پارالمپیک بودجه کامل را دراختیار آن‌ها قرار دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک بودجه جامعه جدول دولت و مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • اسلحه واجب‌تر از نان شب؛ رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی
  • رکوردشکنی هزینه‌های تسلیحاتی در سطج جهانی
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • افزایش نظامی گری دولت انگلیس
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس