Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با بیان اینکه مدیران استان سمنان اصل صرفه‌جویی از اعتبارات را در دستور کار قرار دهند گفت: افزایش قیمت بنزین کمک به دهک‌های کم‌درآمد کشور است. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در جلسه شورای اداری سمنان با اشاره به مشکلات اقتصادی حال حاضر کشور و تأکید بر اینکه باید با تکیه‌بر توان داخلی از این برهه عبور کرد اظهار داشت: یکی از راهکارهای حفظ ساختار اقتصادی کشور اصلاح قیمت بنزین بود که با تائید سران سه قوه اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به اوضاع بد اقتصاد کنونی کشور افزایش قیمت بنزین از راهکارهای کمک به دهک‌های کم‌درآمد کشور محسوب می‌شود.

دولت پارادوکس‌ اقتصادی شدیدی داردسفیر اتریش در ایران: دولت اتریش علاقه زیادی به حفظ برجام دارد / اروپا به وعده‌های اقتصادی‌اش عمل کند

استاندار سمنان خطاب به دستگاه‌های اجرایی استان سمنان گفت: مدیران باید اصل صرفه‌جویی و تدبیر درست در استفاده از اعتبارات و منابع مالی را به کار ببندند تا اعتبارات تخصیص‌یافته برگشت نخورد.

آشناگر بیان داشت: در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مختلف نباید دقت و کیفیت را فدای سرعت کرد؛ بنابراین نظارت کیفی بر پروژه‌ها باید در دستور کار قرار داشته باشد.

سند سازگاری با کم‌آبی استان سمنان تدوین شود

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان با تأکید بر تهیه و تدوین سند سازگاری با کم‌آبی استان از سوی مدیران آبی استان و مدیران ارشد استانداری گفت: باید سندهای توسعه روستایی به همت دستگاه‌های مختلف استان اجرایی شود.

آشناگر با اشاره به انجام ثبت‌نام داوطلبان به‌عنوان مرحله نخست یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان اظهار داشت: این مرحله با موفقیت و با استقبال بسیار خوب از سوی داوطلبان انجام شد.

وی با اشاره به نام‌نویسی 157 داوطلب در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان واقع در سمنان، گرمسار، دامغان و شاهرود بیان داشت: امسال نسبت به دوره قبل در مرحله ثبت‌نام کاندیداها استقبال خوب بود و بانوان در این دوره مشارکت خوبی داشتند.

استاندار سمنان گفت: مرحله دوم و سوم انتخابات یعنی تائید صلاحیت افراد داوطلب و سپس انتخاب اعضای صندوق‌ها بسیار سخت و حساس است که با دقت و توجه ویژه‌ای انجام خواهد شد.

استاندار سمنان تأکید کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم از سوی مجریان برگزارکننده انتخابات اعم از فرمانداران، بخشداران با رعایت اصل بی‌طرفی و قانون مداری فراهم شود.

وی با بیان اینکه اولویت پروژه‌های استان سمنان با پروژه‌های نیمه‌تمام است گفت: 570 میلیارد ریال مجموع اعتبارات شهرستان سمنان است.

آشناگر اضافه کرد: از این میزان بیش از 260 میلیارد ریال تخصیص‌یافته است و امیدواریم در سال آینده شاهد افزایش این اعتبارات باشیم.

انتهای پیام/363/ز

R41366/P1549/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری

استاندار البرز جهاد کشاورزی ‌را ‌مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرد‌ و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم برای توسعه گلخانه ها ملزم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مجتبی عبدالهی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز اظهار داشت: باید بر روی توسعه کشاورزی استان با توجه به ماهیت و هویت سبز البرز، متمرکز شویم چرا که از این طریق محیط زیست و باغات و اراضی سبز استان را برای خود و آیندگان حفظ می‌کنیم.

وی ادامه داد: احیای روستاها و ایجاد بسترهای اشتغال روستاییان با دامداری و دامپروری، باغداری و کشاورزی به ویژه کشت گلخانه‌ای، بوم‌گردی، صنایع دستی و... از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که باید برنامه محور دنبال شوند.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طرح‌های توسعه‌ای روستاها در قالب اجرای طرح هادی و نهضت ملی مسکن باید توجیه جمعیتی و رشد اقتصادی داشته باشد.

عبداللهی گفت: بازگشت روستاییان به روستاها و استقرار صنایع تولیدی و تبدیلی با توجه به ظرفیت‌های روستایی، می‌تواند سهم بزرگی در رشد اقتصادی استان ایفا کند.

وی از مدیران مربوطه در حوزه بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و امور روستایی خواست تا هر‌گونه توسعه در این حوزه را به ارائه طرح و برنامه اقتصادی و اشتغالزایی در روستاها منوط کنند.

استاندار البرز جهادکشاورزی استان را نیز مکلف به مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرده و مدیران مربوطه را به حمایت و ایجاد تسهیلات لازم جهت توسعه گلخانه ها ملزم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • دستور استاندار البرز برای مقابله جدی با زمین‌خواری
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره