Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، درس گفتارهای فقه دولت اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با عنوان مسأله شناسی نظام بین‌الملل در پرتو بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مدرس این دوره رسول نوروزی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است.

این دوره امروز  ۲۰ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در اصفهان آغاز می شود و چهارشنبه‌ها ادامه می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درسگفتار در اصفهان، خیابان کاوه، جنب ترمینال بابلدشت، کوچه شهید مقارزاده، کوچه شهیدان شفیعی، بن بست سادات، ساختمان فتوح، موسسه فتوح اندیشه برپا می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۳۵۵۵۶۸۶۳ تماس بگیرند.

کد خبر 4795076

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب اصول فقه نشست علمی کنفرانس بین المللی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فلسفه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی فعالیت های قرآنی آیت الله جوادی آملی مجمع عالی حکمت اسلامی گام دوم انقلاب جامعه شناسی نقد کتاب فلسفه اسلامی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: دوم اردیبهشت ماه، سالروز صدور فرمان تاریخی بنیادین و مدبّرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، مبنی بر شکل‌گیری نهادی پر صلابت و با بصیرت است که از آغازین روز‌های تأسیس در راه پاسداری از نظام اسلامی، تمامیت ارضی میهن و ارزش‌های والای انقلاب، حتی برای لحظه‌ای از تلاش فروگذار نکرده است.

سپاه در راه پاسداری از نظام اسلامی، تمامیت ارضی میهن و ارزش‌های والای انقلاب، لحظه‌ای از تلاش فروگذار نکرده است

در بیانیه این شورا آمده است: با مروری به کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی روشن است که سیر تحولات علمی فناوری در این نهاد انقلابی تا چه میزان فزاینده و روبه‌رشد بوده است.

استفاده از دانش روز و تولید محصولات نوظهور و دستیابی به فناوری‌های پیشرفته دنیا که حاصل سال‌ها تحقیق و بررسی هوشمندانه داخلی است در کنار بهره‌گیری از ابتکارات و خلاقیت‌های علمی و نظامی باعث رشد و تعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان نیرو‌های نظامی منطقه و جهان شده است که نمونه بارز آن، عملیات غرورآفرین پیچیده و ترکیبی «وعده صادق» است که خود نمونه روشنی از به ثمر رسیدن تلاش‌ها و مجاهدت‌های عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که توانست قدرت نظامی، شایستگی‌های دفاعی و توان بازدارندگی کشور را برای جهانیان به نمایش بگذارد که البته چنین توفیقاتی را باید مرهون ایثار و از خود گذشتگی سرداران، فرماندهان و سپاهیان جان بر کفی دانست که با تقدیم خون پاکشان در راه انقلاب و آزادی میهن اسلامی، استقلال و سلطه‌ناپذیری در عرصه‌های بین‌المللی را برای ما به ارمغان آوردند.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با گرامی‌داشت این روز فرخنده و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدای انقلاب علی‌الخصوص سپاه پاسداران، اعلام می‌دارد در مسیر حمایت از مجاهدت‌های بی دریغ آن نهاد انقلابی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و دوام توفیقات روز افزون پاسداران جان بر کف عزیزمان در آن نهاد ولایت‌مدار را در تحقق کامل مأموریت‌های محوله تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدّ‌ظلّه العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه قائم استان سمنان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • مقوله حجاب ورای یک مسأله اجتماعی است
  • سپاه میدان‌دار صحنه‌های نظام و انقلاب اسلامی است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی