Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@22:02:16 GMT

رقابت پانزده تیم در دومین روز رویداد «طلوع برکت»

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۰۰۸۰

رقابت پانزده تیم در دومین روز رویداد «طلوع برکت»

گروه اقتصاد ــ پانزده تیم برتر در دومین روز از پانزدهمین رویداد استارت‌آپی «طلوع برکت» که از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی برگزار می‌شود به رقابت و ایده‌پردازی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، رویداد استارت‌آپی، اسلامی - قرآنی «طلوع برکت» از صبح روز گذشته ۱۹ آذرماه در محل صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه بازار مالی اسلامی و از جمله صنعت حلال، مدل و کسب و کار اسلامی، از جمله بازارهای پردرآمد در سراسر جهان است لذا مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی، در راستای توسعه این بازار در کشور اقدام به برگزاری این رویداد و حمایت از ایده‌های مختلف در این زمینه کرده است.

روز نخست پانزدهمین رویداد «طلوع برکت» با حضور حدود ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان به مسائل استارت‌آپی و کسب‌‌و‌کارهای نوپا روز گذشته به پایان رسید و حاضران به ارائه ایده‌های خود پرداختند و در نهایت 15 تیم برتر معرفی شدند.

این 15 تیم امروز 20 آذرماه نیز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور اساتید و منتورها به رقابت پرداختند و در ادامه،  هادی اسدی، کارشناس استارت آپ و کسب وکارهای نوپا، به بیان نکاتی درباره استراتژی‌های ورود به بازار پرداخت و تکنیک‌های مختلف آن را شرح داد.

پس از ارائه هادی اسدی، تیم‌ها مجدداً شروع به فعالیت کرده و این رویداد همچنان ادامه دارد.

یادآور می‌شود پانزدهمین رویداد استارت‌آپی اسلامی - قرآنی «طلوع برکت» که از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود تا فردا پنج‌شنبه 21 آذرماه ادامه دارد و عصر فردا نیز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود و برندگان این دوره معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا طلوع برکت مرکز رشد استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ میرزازاده دومین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم

امین میرزازاده کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا در قرقیزستان مقابل سئوک کیم از کره جنوبی با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و مدال طلا را برای کشورمان کسب کرد.

امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. او در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و به دیدار فینال رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ میرزازاده دومین مرد طلایی کشتی فرنگی + فیلم
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع)
  • دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • هدفم دومین مدال المپیک است
  • جام جهانی سنگنوردی| دارابیان با شکستن رکورد ماده سرعت ایران هم فینالیست نشد