Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، غلامرضا غفاری در حکم هایی جداگانه اَنیس ناصری و اصغر عالی لقب را به عنوان دبیر و دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور منصوب کرد.

در این احکام آورده است: فیلم و عکس، نقش مهمی در واکاوی مسائل اجتماعی و فرهنگی ایفا نموده و می تواند در تولید نشاط و پویایی جامعه دانشجویی و دانشگاهی مؤثر باشد و برگزاری رویدادهای هنری در فضای دانشگاهی فرصت مناسبی را به منظور شناسایی و معرفی استعدادهای جوان فراهم می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از این حکم با اشاره به ضرورت هماهنگی دبیران با سایر ارکان جشنواره از جمله شورای سیاستگذاری خواستار ایجاد زمینه افزایش مشارکت دانشجویان و افراد مستعد در این عرصه شده است.

غفاری در این احکام همچنین بر لزوم صرفه جویی در هزینه ها و پرهیز از هزینه های غیر ضروری تأکید نموده و ابراز امیدواری کرد: در تعامل با دستگاه های مرتبط و افراد صاحب نظر در زمینه تولید فیلم کوتاه و عکس جشنواره مطلوبی برگزار شود.

 اَنیس ناصری دانش آموخته رشته سینما از دانشگاه تهران و فعال در عرصه فیلم نامه نویسی و کارگردانی فیلم های کوتاه است.

وی در طول سال های اخیر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سیما فیلم، شبکه آی فیلم و جام جم همکاری داشته است.

همچنین اصغر عالی لقب نیز هم اکنون مدیریت امور فرهنگی دانشگاه خلیج فارس را بر عهده داشته و برگزاری رویدادها و جشنواره های متعددی را در کارنامه دارد.

کد خبر 4795016 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری حکم انتصاب دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها روز دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت دانشگاه های ایران دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه امیرکبیر آزمون کارشناسی ارشد حسین توکلی محمد مهدی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد

با حکم  عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تخصص، تجربیات و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت دبیر کل فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید. امید است با تلاش و جدیتی که در جنابعالی سراغ است، اهتمام خود را در راستای سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی بعمل آورید.

رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسئولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • امضای یادداشت تفاهم بین دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد