Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، مهدی ولی پور ظهر چهارشنبه در همایش  «روز جهانی داوطلب»  در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر گیلان درباره اهداف این سازمان، اظهار کرد: کمک رسانی، امداد داوطلبانه و خیرخواهانه، کمک به توسعه صلح‌ و دوستی بین ایرانیان و سایر ملل از اهداف جمعیت داوطلبان هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در استان گیلان حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت فعال داوطلب آماده خدمت رسانی در عرصه های مختلف امداد و نجات از جمله در سوانح و حوادث هستند، افزود: بر اساس برنامه ریزی های پنج ساله یک درصد جمعیت گیلان به عضویت جمعیت هلال احمر در خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ۱۸۰ خانه هلال روستای فعال در گیلان، گفت: اغلب خانه های هلال روستایی فعال و هدف آموزش همگامی و افزایش شمار داوطلبان برای ارائه خدمات بهتر در جامعه فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان درباره سایر خدمات سازمان هلال احمر نیز بیان کرد: جمعیت این سازمان در ارتقای اهداف توسعه پایدار کشور، شکل دادن گفتمان ها و هنجارهای اجتماعی، مدافع گری در جامعه و ترویج ارزش های مهم جامعه نقش موثری دارند.

وی ادامه داد: در هشت ماهه گذشته ارزش مالی خدمات داوطلبان بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است که بیش از ۳۲ هزار نفر از این خدمات بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تاکید کرد: استان گیلان در شش ماه ابتدایی امسال از نظر فعالیت تیم های درمان و اضطرار و لجوستیک در ارزیابی کشوری در رتبه عالی قرار گرفته است.

کد خبر 4795327

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی ولی پور هلال احمر گیلان عملیات امداد و نجات انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس

بخشی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس گفت: در این اردوی ۳ روزه، داوطلبان علاوه بر استفاده از فیوضات معنوی سفر به مشهد مقدس و زیارت مضجع شریف و نورانی علی بن موسی الرضا (ع)، با هماهنگی انجام شده با آستان قدس رضوی (ع) از برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر بهره‌مند شدند.

او افزود: علاوه بر برنامه‌های زیارتی، برنامه‌های تفریحی و فرهنگی همچون بازدید از اماکن متبرکه و تاریخی و ... نیز جزو برنامه‌های اجرا شده در این اردوی زیارتی سیاحتی بوده که با استقبال خوبی از سوی اعضا روبرو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • اردوی زیارتی ۴۸ داوطلب فعال هلال احمر به مشهد مقدس