Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراسم اربعین امسال علی رغم همه دشمنی‌ها و شیطنت‌ها به خوبی برگزار شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا صدر اعظم نوری در نشست ارائه گزارش مراسم اربعین سال ۹۸ و تقدیر از فعالین این مراسم که صبح امروز در شهرداری تهران برگزار شد گفت: خیلی خرسندیم از اینکه فرصتی فراهم شد تا خدمت خادمان عزیزی که برای شهروندان تلاش می‌کنند (شهروندان ایرانی و تهرانی و هم شهروندان کشور عراق که عشق به اهل بیت دارند) باشیم، امیدوارم این تلاش‌های شما مورد قبول درگاه حق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوری ادامه داد: اقدامات خوبی که در شهرداری تهران صورت گرفته، توانمندی در نیرو‌ها و حوزه‌های مختلف ایجاد کرده و این توانمندی بر مسئولین کشور پوشیده نیست و لذا در مراسم‌های بزرگ سیاسی، اجتماعی و مذهبی از این ظرفیت استفاده می‌شود که جای مباهات دارد و نشان از توانمندی و تجربه خوبی است که در شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف وجود دارد. ما باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و باید تلاش کنیم خدمت رسانی در جهت رضای خدا و خرسندی شهروندان باشد.

صدراعظم نوری افزود: ما وظیفه خود دیدیم از زحمات همه عزیزانی که تلاش کردند و باعث سربلندی شهرداری شدند، تقدیر کنیم. مراسم اربعین امسال علی رغم همه دشمنی‌ها و شیطنت‌ها به خوبی و با سلامت و کیفیت برگزار شد، امیدواریم این مراسم هر ساله به همین نحو برگزار شود.

نوری در ادامه با ذکر نام حوزه‌های فعال در این مراسم گفت: حوزه مشاورین شهرداری تهران، معاونت خدمات شهریکه پایه و اساس این اقدامات بودند و توانمندی خوبی در این حوزه به نمایش گذاشتند، سازمان مدیریت پسماند، سازمان آتش نشانی، سازمان بهشت زهرا (س)، سازمان زیباسازی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، شرکت اتوبوسرانی، سازمان تاکسیرانی، شرکت مترو، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، سازمان فرهنگی و هنری، سازمان بسیج، مرکز فعالیت‌های دینی، شرکت شهر سالم، مناطق ۶، ۴، ۵، ۱۳ و همه افرادی که در این مراسم عظیم حضور فعال و تاثیرگذار داشتند. از حراست و سازمان بازرسی شهرداری که همیشه کمک حال هستند و با درایت خود کمک به مدیریت مراسم اینچنینی می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اربعین شهرداری تهران شهرداری تهران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان پدافند غیر عامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ارسال پیامک جعلی از طرف سازمان پدافند غیرعامل با هدف ایجاد تشویش در افکار عمومی، گرچه با آگاهی و بصیرت شهروندان عزیز کشورمان بی اثر شد؛ اما نشان از جایگاه سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان مرجعی قابل اتکا در میان مردم دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت کشور، در نشست وبیناری شورای مدیران کل پدافند غیرعامل کشور که امروز - یکشنبه -  با حضور مسئولان سازمان و مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری های سراسر کشور در محل وزارت کشور برگزار شد، برنامه های سال ۱۴۰۳ استانها در حوزه پدافند غیرعامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سردار محمدعلی قمی معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در این جلسه با اشاره به پیامک جعلی که از طرف این سازمان به شهروندان کشور ارسال شده بود، گفت: ارسال پیامک جعلی از طرف سازمان پدافند غیرعامل با هدف ایجاد اغتشاش در افکار عمومی، گرچه با آگاهی و بصیرت شهروندان عزیز کشورمان بی اثر شد، اما نشان از جایگاه سازمان پدافند غیرعامل کشور به عنوان مرجعی قابل اتکا در میان مردم دارد.  

بر این اساس،‌ روز شنبه و در آستانه عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم متجاوز صهیونیستی، پیامی با مضمون ایجاد آمادگی برای وضعیت اضطراری از طریق یک سامانه پیامکی با هدف ایجاد رعب و وحشت عمومی توسط دشمنان برای برخی از شهروندان ارسال شد که با واکنش فوری و سریع روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور همراه گردید. این روابط عمومی در اطلاعیه ای ارسال چنین پیامی را کذب دانست و در خصوص سوءاستفاده از نام این سازمان با ارسال پیامک به شهروندان، هشدار داد."

محمدعلی قمی در ادامه با اشاره به پیشرفت هایی که به خصوص با توجه به قانون و اساسنامه جدید در این سازمان صورت گرفته است، افزود: به طور قطع هم اکنون فرصت مغتنمی در استفاده از ظرفیت های این سازمان وجود دارد و باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

سردار قمی با اشاره به جایگاه استانها به عنوان لایه دوم پدافند غیرعامل کشور، نقش آنها به خصوص ادارات کل استانها را در انجام ماموریت های سازمان حیاتی توصیف کرد.

در این جلسه آرش قندچی معاون امور شهری و کلانشهرهای سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز با اشاره به همپوشانی های زیادی که بین فعالیت امور استانها و امور شهری سازمان پدافند غیر عامل وجود دارد عنوان کرد: به نتیجه رسیدن ماموریت های سازمان در صورت هم افزایی بخش ها و سطوح مختلف این سازمان امکانپذیر است.

وی با اشاره به طرح های توسعه در شهرهای مختلف کشور به خصوص حاشیه خلیج فارس، توسعه متوازن را استراتژی اصلی این طرح ها عنوان کرد و افزود: سازمان پدافند غیر عامل در طرح های توسعه  شهرها نگاه جامعی را در توسعه شهر، استان و منطقه در نظر دارد.

جلسات شورای پدافند غیر عامل کشور، به صورت ماهانه برگزار می شود و در جریان این نشست ها آخرین موضوعات حوزه پدافند غیرعامل مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات بودجه شهرداری همدان در دسترس شهروندان قرار گرفت
  • عملکرد شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد کم‌نظیر است
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم
  • هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام پرداخت شد
  • پیولی: اینتر اسکودتو را می‌برد، ما هم هرکاری می‌کنیم تا دربی را ببریم
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • سازمان پدافند غیر عامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام
  • تولید و تقویت دانش سرمایه انسانی لازمه مدیریت چالش‌های این حوزه است
  • تقویت دانش لازمه مدیریت سرمایه انسانی