Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینكه دفاع مقدس منشأ تحولات بزرگی برای كشور بوده است، گفت: دفاع مقدس بر خلاف بسیاری از جنگ‌هایی است که در طول تاریخ در جهان رخ داده است و کسانی که در جنگ شهید دادند جانباز و اسیر شدند نه تنها به مخالف تبدیل نشدند بلکه به قوی‌ترین پشتیبان‌های نظام تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 20 آذرماه در جمع شورای برگزاری راهیان‌نور این ناحیه از سپاه با بیان اینکه رسالت ما حفظ فرهنگ شهادت است، گفت: فلسفه راهیان‌نور آشنایی جوانان با ایثار و شهادت است.
وی با بیان اینكه یکی از افتخارات ملت ایران بدون تردید جریان دفاع مقدس و 8 سال ایستادگی مقابل تمام استکبار است، افزود: دفاع مقدس منشأ تحولات بزرگی برای كشور بوده است و این بر خلاف بسیاری از جنگ‌هایی است که در طول تاریخ در جهان رخ داده است و کسانی که در جنگ شهید دادند جانباز و اسیر شدند نه تنها به مخالف تبدیل نشدند بلکه به قوی‌ترین پشتیبان‌های نظام تبدیل شدند.
زارعی به خانواده شهدا اشاره کرد و افزود: هر وقت به مشکل برمی‌خوریم به خانواده شهدا و ایثارگران رجوع می‌کنیم چون می‌دانیم که در مورد این موضوع موضع دارند و می‌توانند کمک‌های زیادی در حل آن کنند.
فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز تأكید كرد: ترویج روحیه انقلابی و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه موجب حفظ استقلال و سربلندی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

به دنبال جنگ نیستیم
وی با اشاره به معیار و مبنا در دفاع مقدس گفت: ما به دنبال جنگ نبوده‌ایم و نیستیم اما جنگ بر ما تحمیل شد که با یک دفاع و از خود گذشتگی باعث شد در دنیا حرف داشته باشیم و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و همه ابتکاراتی که در صنایع، پیشرفت‌های اقتصادی و به‌خصوص صنایع نظامی داشته‌ایم محصول جنگ و 8 سال دفاع جانانه رزمندگان اسلام است و همه چیز این نظام در سطح ملی، منطقه‌ای و محلی مدیون فرهنگ ایثار و شهادت شهداست.

در جنگ فرهنگی هم نیاز به مشاركت مردم داریم
زارعی با تاکید بر اینکه در زمان جنگ همه ملت ایران و نیروهای نظامی با هم متحد شدند و به پیروزی‌های بزرگ دست یافتند، گفت: اكنون هم جنگ فرهنگی همه جانبه از سوی دشمن در حال مشاهده است و مسئولان و مردم همه با یکدیگر باید پای کار بیایند و مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه را برطرف کنند.
وی به حضور جوانان در اردوی راهیان‌نور اشاره كرد و گفت: سالیان سال است که مردم برای کسب معنویت و برداشتن ره‌توشه‌ای برای آخرت خود، به سرزمین‌های نور سفر کرده و با گرامی‌داشت یاد شهدا اثبات کردند راه آن‌ها ادامه دارد و جوانان با حضور در راهیان‌نور و آشنایی با مشکلات و سختی‌ها خود را برای رویارویی با دشمن و سختی‌های زندگی آماده کنند و تاثیر زیادی بر روی جوانان دارد و به‌خصوص در اوقات فراغت تابستان، موجب تحولاتی عظیم در آنان خواهد شد.

راهیان‌نور خودسازی معنوی به دنبال دارد
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، راهیان‌نور را یکی از هدایای الهی دانست که از سوی خدا به جوانان ما اهدا شده است و ادامه داد: راهیان‌نور خودسازی معنوی به دنبال دارد و کسانی که اعتقادی به این راه نداشته، بعد از حضور در این کاروان‌ها در راه برگشت ره‌توشه بسیاری برداشته و اثرات آن در زندگی‌شان دیده می‌شود.
وی با بیان اینکه ملت شیعه همیشه سربلند هستند و بارها مقابل دشمنان تا دندان مسلح پیروزی‌های بزرگ کسب کردند، اضافه کرد: ما به فرهنگ مجاهدت و شهادت نیاز داریم برای اینکه به انقلاب نیاز داریم چون می‌خواهیم در همه زمینه‌ها رشد و پیشرفت کنیم تا الگویی برای همه دنیا باشیم
زارعی با قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش استان، گفت: دشمن امروز به دنبال نهادینه کردن فرهنگ غرب در جامعه است که دستگاه تعلیم و تربیت نقش مهمی در زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.
زارعی هدف از برگزاری اردوهای راهیان‌نور را آشنای با فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: هدف از راهیان‌نور تربیت نسل انقلابی و آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه ایثار، قدردانی و قدرشناسایی از موقعیت امنیتی است که در حال حاضر به واسطه خون شهدا ایجاد شده است.

اعزام 700 دانش‌آموز دختر شیراز به راهیان‌نور
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه رفتن به یادمان‌های جبهه تلنگر خیلی خوبی برای هر فرد است که هر چند وقت یک‌بار یه این تلنگر نیاز است تا آن فرد خود را محک بزند و ارتباط دوباره‌ای با جنگ و شهدا برقرار کند، گفت:‌ در این دوره 700 دانش‌آموز دختر طبق برنامه‌ریزی به مناطق یادمانی جنوب اعزام می‌شوند و از مناطق دهلاویه، عملیات والفجر هشت و اروند کنار، هویزه، فتح المبین، شلمچه، طلائیه، دوکوهه و معراج شهدا بازدید می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت‌ها به نفع ایران تمام شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070474 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • تفاوت‌های دولت اسلامی و سکولار
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • پیوست فرهنگی شعار سال در پارلمان فرهنگی تصویب شد
  • جهان آبادی نماینده مجلس: پس از پاسخ ایران به اسرائیل موجی از شادی و امید در مردم زنده شد/ مردم ایران در ۸ سال دفاع مقدس نشان دادند که در دفاع مشکل ندارند/ ایران با کسی در منطقه شوخی ندارد
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم