Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی گفت: سپاه این ناحیه کارگاه مسجدمحوری را در سپاه راه‌اندازی و گروه‌های جهادی را در مساجد این شهرستان ساماندهی کرده‌ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان: سرهنگ «منصور کریمی» ظهر امروز در جلسه تبیین و گفتمان مسجدمحوری که در مسجد جامع برگزار شد اظهار داشت: سپاه ناحیه پلدختر کارگاه مسجدمحوری را در سپاه راه‌اندازی و گروه‌های جهادی را در مساجد ساماندهی کرده‌ است به‌طوری‌که در سیلاب فروردین بسیجیان سازماندهی‌ شده در مساجد خدماتی زیادی به مردم ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به اینکه صندوق‌های قرض‌الحسنه در مساجد راه‌اندازی شده افزود: این صندوق‌ها در زمینه اشتغال‌زایی، ازدواج و کارگاه‌های زودبازده می‌توانند مؤثر باشند.

 

وی با بیان اینکه در طرح شهید بهنام محمدی ارتباط بین منازل، مدارس و مساجد برقرار شده، عنوان کرد: در این طرح دانش‌آموزان حضور فعال دارند که نشان از موفقیت و تأثیرگذار بودن این طرح دارد.

 

وی بیان کرد: سپاه ناحیه پلدختر برای تبیین گفتمان، مسجدمحوری، مهارت‌افزایی و آموزش جلسات متعددی از جمله اعتکاف، یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی، برگزاری کلاس‌های صالحین، نمایشگاه‌ها و میز خدمت را در مساجد برگزار می‌کند.

 

کریمی با بیان اینکه باید از ظرفیت مساجد برای تقویت بنیه معنوی بسیجیان استفاده کرد، گفت: باید مسجد را در فضای اجتماعی فعال کرد تا محل رجوع مردم در زمینه‌های عبادی، حقوقی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی باشد و مردم آن را به‌عنوان پایگاه مردمی بدانند.

 

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر خاطرنشان کرد: یکی از هدف‌های اصلی ما این بود که پایگاه‌هایی که خارج از مساجد هستند را به داخل این اماکن انتقال دهیم تا بتوانیم ارتباط مردم را با مساجد برقرار کنیم و به این طریق ناهنجاری‌های اجتماعی برطرف شود.

 

منبع: تسنیم

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بودجه کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس انتخابات سامانه فهما کانون های مساجد مجلس شورای اسلامی انتخابات خبرگان رهبری و مجلس انتخابات مجلس پلدختر گروه جهادی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند. تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

کد خبر 6086881 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • ضرورت گفتمان‌سازی با مردم با محوریت جوانی جمعیت
  • رهایی یک بانوی لرستانی با همکاری ستاد دیه و خیران از زندان
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • اردو عهد خدمت و گروه های جهادی شهرستان سروآباد
  • راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان