Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطار لیگ به ایستگاه پانزده رسید.

طرفداری- با اعلام کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال مشخص شد.

اسامی داوران به شرح زیر است:

*جمعه 22 آذر

نساجی مازندران – شهر خودرو مشهد

داور: موعود بنیادی فر

کمک ها: براتعلی مولوی – بهمن عبداللهی

کمک داوران اضافی: روح الله شریفی – احمد محمدی

داور چهارم: حمید سبحانی

ناظر: رسول فروغی

تراکتور تبریز – فولاد خوزستان

داور: سیدوحید کاظمی

کمک ها: محمدجواد مداح – امید افخمی

کمک داوران اضافی: رضا عادل – سعاد وفاپیشه

داور چهارم: فرزاد بهرامی

ناظر حسین عسگری

فولاد مبارکه سپاهان – پیکان تهران

داور: سیدرضا مهدوی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – سیدیعقوب حجتی

کمک داوران اضافی: عبدالنبی پورخلف – امیرسامان سلطانی

داور چهارم: امیررضا آشور ماهانی

ناظر: حاتم بک پور

*شنبه 23 آذر

استقلال تهران – شاهین شهرداری بوشهر

داور: علی بای

کمک ها: حسن ظهیری – علیرضا ایلدروم

کمک داوران اضافی: سیدعلی میرغفاری – کیوان علیمحمدی

داور چهارم: میلاد قاسمی

ناظر: محسن ترکی

پارس جنوبی جم – نفت مسجد سلیمان

داور: پیام حیدری

کمک ها: محمدرضا منصوری – فرهاد فرهادپور

کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – حسین زمانی

داور چهارم: محسن سلطانی

ناظر: حیدر شکور

گل گهر سیرجان – ذوب آهن ا صفهان

داور: سعید رحیمی مقدم

کمک ها: رحیم شاهین – حسین گلشنی

کمک داوران اضافی: محمدرضا تارخ – ایمان کهیش

داور چهارم: سعید زیبا

ناظر: یدالله جهانبازی

صنعت نفت آبادان – ماشین سازی تبریز

داور: حمید حاج ملک

کمک ها: مهدی عالیقدر – عسگر محمدی

کمک داوران اضافی: جواد رحیم زاده – مجید محمدی

داور چهارم: محمد راهی

ناظر: سعید بطحایی

سایپا تهران – پرسپولیس

داور: امیر عرب براقی

کمک ها: علی میرزابیگی – محمد عطایی

کمک داوران اضافی: سیدمهدی سیدعلی – یاسر همرنگ

داور چهارم: وحید سیفی

ناظر: ایرج نظری

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید

مدیرعامل باشگاه استقلال از رئیس فدراسیون فوتبال درخواست کرد بازی‌های لیگ برتر با کمک داور ویدیویی VAR برگزار شود. - اخبار ورزشی -

یه گزارش خبرگزاری تسنیم، علی‌ خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه، در خصوص خبر منتشر شده مبنی بر اینکه داور مصاف استقلال و آلومینیوم بابت اعلام گل از سوی کمکش ناراحت بوده است، اظهار داشت: من این خبر را شنیدم ولی این اتفاق باور نکردنی است. مگر می‌شود داور به کمک خود بگوید چرا گل را اعلام کرده‌ای؟ این دیگر اشتباه داوری و اتفاق نیست، این یک فاجعه است!

وی افزود: هفته گذشته در ورزشگاه آزادی گل سالم استقلال را نادیده می‌گیرند و این هفته هم شانس آوردیم کمک داور پرچم زد وگرنه این دو امتیاز هم مثل دو امتیاز بازی قبل از دست می دادیم. از  آقای مهدی تاج، رئیس محترم فدراسیون فوتبال عاجزانه تقاضا می‌کنم به این موضوع ورود کند. اتفاقاتی در هفته‌های اخیر رخ داده که به شدت نگران کننده است. اتفاقات اخیر در بازی‌های لیگ برتر این نگرانی را تشدید می‌کند که در هفته‌های حساس پایانی هم شاهد تکرار و توالی اشتباهات داوری باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشانکرد: بارها خواهان استفاده از تکنولوژی VAR شده‌ایم و الان هم اصرار به این قضیه داریم. از رئیس محترم فدراسیون فوتبال می‌خواهیم برای هفته‌های پایانی از تکنولوژی کمک داور ویدیویی برای بازی‌های تیم های مدعی قهرمانی استفاده شود. در هفته بیست و پنجم، استقلال در تبریز با تراکتور و پرسپولیس در تهران با سپاهان بازی دارد و با توجه به شرایط جدول، اهمیت این دو بازی از دربی پایتخت کمتر نیست.

خطیر تاکید کرد: هیچ تیمی به اندازه استقلال از ابتدای فصل قانون را رعایت نکرده است و در بیانیه دادن و مصاحبه در خصوص داوری هم ما هیچ زمانی شروع کننده نبودیم. انصاف نیست هم به قانون احترام بگذاریم و هم قانون از ما حمایت نکند. از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و سایر مسئولان سازمان لیگ می‌خواهم در چیدمان داوران دقت کنند. من خیلی حرفه‌ای از کمیته داوران می‌خواهم در چیدمان دا‌وری دقت کنند. قطعا خود کمیته داوران و مردم روند قضاوت‌ها را می‌بینند و نیازی نیست که جریان سازی صورت بگیرد. امیدوارم به این موضوع در این هفته‌های پایانی دقت شود.

 وی تصریح کرد: استقلال صدر نشین لیگ است و ما نیازی نداریم که داوران به سود تیم ما سوت بزنند ولی خواسته ما این است که داورانی که در مورد آنها هر گونه شائبه، عقبه و حتی شایعه وجود دارد برای بازی‌های تیم های بالای جدول انتخاب نشوند.فکر نمی‌کنم این خواسته غیر منطقی باشد. همان گونه که هرگز یک داور قائمشهری حتی اگر داور بین المللی باشد، برای نساجی سوت نمی‌زند و یا داور تبریزی برای قضاوت بازی تراکتور انتخاب نمی پ‌شود، داوری که عقبه خوبی ندارد یا در گذشته شائبه رنگی بودن داشته، نباید برای تیم‌های دیگر  یا حتی برای استقلال قضاوت کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: تحقیق درباره این گرایش‌ها و بررسی صحت سنجی علایق رنگی و کسانی که اشتباهات تاثیر گذار داشته‌اند  اصلا کار سختی نیست و در لیگ های معتبر کشورهای اروپایی نظیر انگلیس، اسپانیا و ایتالیا همین کار انجام می‌شود و خیلی شفاف درباره گذشته داوران و تمایلات فوتبالی آنها تحقیق می‌شود.

خطیر در پایان گفت: من خیلی کلی صحبت کردم و به جزئیات ورود نکردم اما از ریاست محترم فدراسیون می‌خواهم همانطور که ابتدای فصل خیلی شفاف به ضعف دا‌وری و لزوم تقویت این کمیته اشاره کرد، حالا در هفته‌های پایانی روی روند انتخاب داوران ورود داشته باشند. شک ندارم با انتخاب داوران کم اشتباه و نفرات واجد شرایط استقلال می تواند به شایستگی خود در لیگ ادامه بدهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است
  • پرسپولیس - سپاهان، تراکتور - استقلال با VAR
  • خطیر: از آقای تاج، درخواست می‌کنم بازی‌های هفته‌های پایانی را با VAR برگزار کند
  • خطیر: از تاج می‌خواهم بازی‌های هفته‌های پایانی با VAR برگزار شود
  • خطیر: آقای تاج، بازی‌های لیگ را با VAR برگزار کنید
  • خطیر: از آقای تاج، درخواست می کنم بازی های هفته های پایانی را با VAR برگزار کند
  • اسامی داوران هفته بیست و هفتم لیگ فوتبال آزادگان
  • اعلام داوران بازی‌های هفته حساس لیگ یک