Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مهمترین طرح های افتتاحی در منطقه زیلایی بویراحمد را شامل سه پروژه مهم آبرسانی و منبع ذخیره آب در روستاهای مله خوش، گل خور و دهستان زیلایی همراه با حدود پنج کیلومتر شبکه آبرسانی عنوان کرد.

سردار حمید خرم دل تصریح کرد: همچنین مرکز دارالقران روستای بردپهن زیلایی نیز با زیربنای حدود ۳۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار خرم دل یادآور شد که عملیات اجرایی ۲ پارک کودک در روستاهای بردپهن و موشمی باه همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان در منطقه زیلایی بویراحمد آغاز شد.

وی به طرح های عمرانی و سرمایه گذاری توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: هم اینک پنج دهستان به عنوان محروم ترین مناطق برای اجرای طرح های محرومیت زدایی شناسایی شده اند.

حدود ۴۰ طرح آبرسانی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی در سطح این دهستان ها در حال اجراست که عمده این طرح ها با میانگین پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰درصد است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در سطح روستاها و مناطق محروم استان مشغول فعالیت و انجام کارهای عمرانی، خدماتی ، فرهنگی و محرومیت زدایی هستند، گفت: سپاه با تمام ظرفیت و توان در شرایطی که دولت با کمبود منابع دولتی و مالی مواجه است آماده همکاری و مشارکت با دستگاه های مختلف اجرایی برای شتاب بخشی در اجرای طرح های عمرانی در حوزه های گوناگون است.

دهستان زیلایی با جمعیتی حدود ۱۵ هزار نفر دارای ۵۸ روستا است و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

کهگیلویه و بویراحمد با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر دارای یکهزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه بر اساس سرشماری عمومی نفوس مسکن سال ۹۵ است.

دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز اعلام کرد: ظرف یک دهه گذشته افزون بر ۵۹۰ روستا در این استان خالی از سکنه شده‌اند.

کهگیلویه وبویراحمد بیش از ۲ هزار پروژه عمرانی ناتمام و معطل مانده از گذشته دارد.

۴۶

کد خبر 1330169

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد باشگاه استقلال آندره استراماچونی باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین انتخابات مجلس یازدهم گابریل کالدرون عربستان حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم