Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی آبادان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به جرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی طرح پاکسازی مناطق آلوده به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی آبادان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در همین راستا ماموران کلانتری ها و پاسگاه ها با همراهی پلیس های تخصصی تعداد 25 سارق و دو نفر خرده فروش مواد مخدر را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شدند.

رییس پلیس آبادان افزود: متهمان در بازجویی های فنی به 49 فقره انواع سرقت اعراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرم نیروی انتظامی منطقه پاکسازی فرمانده آلوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان

سرهنگ حسین اکبرپور فرمانده انتظامی استهبان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف ۷۰ هکتار از اراضی ملی در بخش رونیز روستای «ماهفرخان» شهرستان استهبان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و با همکاری عوامل اداره محیط زیست و منابع طبیعی زمین‌های تصرف شده را از چنگ زمین خواران رهاسازی کردند.

فرمانده انتظامی استهبان ارزش زمین‌های رفع تصرف شده را برابر نظر کارشناسان، ۷۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ اکبرپور بر همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی برای مقابله با هرگونه زمین‌خواری، قاچاق و فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی تاکید و از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده