Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع اعلام کردند که صادرات نفت ونزوئلا در ماه نوامبر امسال به بالاترین حد خود پس از تشدید تحریم‌های آمریکایی رسید.

به گزارش خبرگزاری رویترز از کاراکاس، دو منبع آگاه از آمارهای شرکت ملی نفت ونزوئلا (پدوسا) اعلام کردند که صادرات نفت این کشور در ماه نوامبر امسال با ۲۰ درصد افزایش نسبت به ماه پیش از آن، به بالاترین حد خود از زمان تشدید تحریم‌های آمریکایی علیه این شرکت در ماه اوت امسال تاکنون رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع یادشده، میانگین تولید نفت ونزوئلا در ماه نوامبر امسال ۹۲۶ هزار تا ۹۶۵ هزار بشکه در روز بوده است، در حالی که طبق گزارش پدوسا به سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) این رقم در ماه اکتبر امسال ۷۶۱ هزار بشکه در روز بود.

صادرات نفت ونزوئلا در ماه نوامبر امسال، از یک میلیون بشکه در روز فراتر رفت.

افزایش واردات شرکت ریلاینس اینداستریز هند و شرکت رپسول اسپانیا در ماه نوامبر امسال به پدوسا امکان داد بخشی از ذخیره‌سازی نفت خود را عرضه کند و تولید خود را بیفزاید.

منبع: شانا

کلیدواژه: ونزوئلا صادرات نفت آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه حماس

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وزارت خزانه داری آمریکا افزود: «در پی حمله تروریستی ۷ اکتبر ۲۰۲۳ که توسط حماس علیه اسرائیل انجام شد، نهاد موسوم به «غزه حالا » برای حمایت از حماس، تلاش‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مالی انجام داد. این نهاد و بنیانگذار آن به نام «مصطفی عیاش»، همچنین شرکت های القریشی اکزکیوتیو و اخیرا القریشی و مدیر این دو شرکت، آئوزما سلطانه برای جمع‌آوری کمک مالی برای حماس تلاش کردند.»

برایان نلسون، معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی، گفت: « وزارت خزانه داری همچنان متعهد به محدود کردن توانایی حماس برای تأمین مالی فعالیت های تروریستی خود، از جمله از طریق کارزارهای مجازی جمع آوری کمک های مالی است. آمریکا در هماهنگی نزدیک با شرکای انگلیسی خود، به استفاده از ابزارهای لازم برای مختل کردن توانایی حماس جهت کمک به حملات بیشتر ادامه خواهد داد.»

وزارت دارایی انگلیس روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از اقدام هماهنگ این کشور و آمریکا برای تحریم‌ دو فرد مرتبط با شبکه‌های رسانه‌ای حامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر داد.

ایالات متحده آمریکا از زمان عملیات هفتم اکتبر ۲۰۲۳ حماس می گوید که هیچ نقشی برای این گروه در آینده قائل نیست.

 
«متیو میلر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در پاسخ به این سوال که آیا واشنگتن نقشی برای حماس در آینده فلسطین و راهکار سیاسی مدنظر قائل است، گفت: «به هیچ وجه».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تکرار ادعاهای واشنگتن درباره حماس ادعا کرد: « حماس یک گروه تروریستی بی رحم است که حتی پیش از حمله فجیع ۷ اکتبر ۲۰۲۳ دست به حملات تروریستی زده بود. حماس هیچ حقی در مشارکت سیاسی ندارد زیرا دستانش به خون آلوده است.»

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • آمریکا یک کانال تلگرامی را تحریم کرد
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه حماس
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه حماس
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول
  • پالایشگاه‌های هندی نفت بیشتری از آمریکا می‌خرند
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد