Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی انصاری روز چهارشنبه در جلسه سیاست گذاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تبلیغاتی آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: سند جامع فرهنگی حرم امام راحل باید با توجه به نگاه، انتظارات و با در نظر گرفتن انواع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی حال حاضر جامعه و نظر جوانان و مردم تهیه شود.

وی با بیان اینکه برجسته کردن نقش جوانان در تدوین سند فرهنگی حرم باعث حضور فعالانه‌تر و شناخت بیشتر جوانان از اندیشه و آرای امام خمینی(ره) می شود، افزود: دست اندرکاران تدوین سند فرهنگی حرم امام راحل باید از وزارت ورزش و جوانان بخواهند که جوانان نخبه و فعال را در برای کمک در نگارش این سند به آنان معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری با بیان اینکه در سند جامع فرهنگی حرم باید برای هر گونه برنامه از جمله تجدید میثاق، نوع برخورد با میهمانان داخلی و خارجی، توریست، گردشگران داخلی و نامگذاری نقاط مختلف حرم متد و روش خاصی تدوین شود، افزود: آرای امام راحل و تاریخ انقلاب باید در جای جای حرم برای مخاطبان نمایش داده شود.

وی تصریح کرد: تمامی نهادها و سازمان‌هایی که در امر تدوین سند جامع فرهنگی حرم امام خمینی(ره) مشارکت دارند باید با همگرایی و هم افزایی به دنبال انتخاب و تعیین بهترین روش در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در این مکان مقدس باشند.

انصاری با بیان اینکه طی ۳۰ سال گذشته با تلاش و پشتکار رهبر معظم انقلاب، مسئولان دولت‌های مختلف و کارکنان حرم امام راحل یک رویه و روش خاصی برای مدیریت برنامه‌ها و مناسبت‌ها در آستان مقدس ایجاد شده است، افزود: هم اکنون با ورود به چله دوم انقلاب باید برای این مکان مقدس سند جامع فرهنگی به عنوان نقشه راه ایجاد شود.

وی اضافه کرد: سند فرهنگی حرم باید برای مسلمانان شیعه،سنی، اهل کتاب و حتی مشرکانی که به حرم امام راحل پا می گذارند به عنوان زیارت و یا تفریح برنامه فرهنگی ویژه و متناسبی تدوین شود تا هیچ کسی از حرم بنیانگذار کبیر انقلاب بدون توشه خارج نشود.

انصاری یادآرو شد: برنامه‌های حرم باید طوری تدوین شود که اگر افرادی برای تفریح و گذران وقت هم می آیند تحت تاثیر فضای معنوی و اندیشه‌های امام راحل قرار بگیرند.

جلسه سیاستگذاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و تبلیغاتی آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) امروز چهارشنبه با حضور قائم مقام آستان مقدس امام خمینی(ره) محمدعلی انصاری، محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان نهادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

برچسب‌ها شهرستان ری حرم امام خمینی (ره) کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری حرم امام خمینی ره کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان ری حرم امام خمینی ره کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم

حجم ویدیو: 7.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • در تدوین قوانین به بحران‌ها توجه شود/ آمارها واقعی نیست
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود