Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لاریجانی، اقدامات بسیج در حوزه اشتغال‌زایی را هوشمندانه ارزیابی کرد و گفت: بدنه مردم و صنایع کوچک به ارتباط با بسیج نیاز دارند تا صدای آنها به مسئولان برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ظهر امروز (چهارشنبه، 20 آذر) سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین و جانشینان وی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی در این دیدار با بیان اینکه بسیج، حرکت هوشمندانه‌ای را در شرایط حساس کنونی دنبال می کند، گفت: رویکرد اجتماعی بسیج در ارتباط با بدنه مردم در شرایط فعلی به نحوی که به تسهیل در امر اشتغال منجر می شود، کاری دقیق و درست است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه سازمانی قوی همچون بسیج باید متولی کار مردم باشد، عنوان کرد: صدای صنایع کوچک در کشور به جایی نمی رسد و نیازمند ارتباط با سازمانی همچون بسیج هستند تا فعالیتشان ادامه یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدگی به حوزه صنایع دستی برای صادرات بسیار مهم و موثر است و بسیج باید به تثبیت نام و شهرت تجاری محصولات داخلی و ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت به کارآفرینان کمک کند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج علی لاریجانی رئیس مجلس اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

مجید گلشنی‌منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در راستای کمک به اشتغال‌زایی در حوزه معدن هفت واحد معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا شد.

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی انجام شده عمده مشکل واحدهای صنعتی در استان کمبود نقدینگی، بدهی بانکی و تأمین مواد اولیه است، اضافه کرد: در همین راستا مشکل ۱۵ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی برای یک هزار و ۸۲۵ نفر حل شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان به لحاظ تولیدات صنعتی جایگاه خوبی در کشور دارد، اضافه کرد: در حال حاضر تولیدات استان به ۴۶ کشور دنیا صادر می‌شود.

گلشنی‌منفرد افزود: از این تعداد، ۱۳ کشور در سال گذشته به مقاصد صادراتی استان افزوده شده است و در سال‌جاری نیز ۳۲ کالای جدید صادراتی به سبد محصولات صادراتی استان اضافه شد.

وی افزود: سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

کد خبر 747651

دیگر خبرها

  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد