Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست روز چهارشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در سالن جلسات امام جواد(ع)‌ استانداری قم،‌ بیان کرد: در این جلسات، نظرات بخش خصوصی با صراحت و شفافیت شنیده می‌شود و این فرصت خوبی است تا مشکلات بخش تولید از زبان خود کارآفرینان بیان و برای رفع آن راهکاری ارائه شود.

وی افزود: مصوبات جلسه قبلی این شورا که با حضور آقای نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری برگزار شد به‌طور کامل موردبررسی قرار گرفت و بسیاری از موارد مطرح‌شده در آن جلسه به نتیجه رسید و بخش باقی‌مانده نیز در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هدف ما این است که نتیجه این جلسات کاربردی و دارای خروجی مورد انتظار برای پیشرفت اقتصاد استان باشد.

سرمست گفت:‌ این جلسات در اکثر موارد با حضور مقام‌های کشوری برگزار می‌شود به همین خاطر انتظار می‌رود،‌ مسائل و مشکلات بخش خصوصی استان در سطح ملی پیگیری شود و برای رفع آن اقدام لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: عملکرد برخی از دستگاه‌ها درزمینهٔ حمایت از بخش خصوصی قابل دفاع نیست و در مواردی فعالان اقتصادی درگیر بروکراسی‌های اداری می‌شوند.

وی ادامه داد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم در فصل بودجه تلاش خود را برای بهبود شرایط کسب‌وکار و حمایت از فعالان اقتصادی بخش خصوصی به‌کارگیرند.

همچنین معاون امور اقتصادی استانداری قم در این جلسه گفت: از مدیران بانک‌های عامل استان می‌خواهیم با پرداخت بیشتر و بهتر تسهیلات موردنیاز فعالان بخش خصوصی نقش بهتری در روند توسعه اقتصادی قم داشته باشند.

مهرداد غضنفری در ادامه بیان کرد:‌ در حوزه کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری با توسعه سامانه‌های الکترونیکی به دنبال این هستیم که نیاز به حضور فیزیکی سرمایه‌گذاران برای دریافت مجوز در ادارات استان به‌شدت کاهش یابد.

وی ادامه داد: اکنون در قم میان بخش خصوصی و نمایندگان دولت تعامل خوبی برقرار است و ما از پیشنهادها و راهکارهای بخش خصوصی برای سرعت بخشیدن به روند توسعه اقتصادی استان استقبال ‌می‌کنیم.

برچسب‌ها قم اقتصاد استانداری قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم اقتصاد استانداری قم بهرام سرمست قم اقتصاد استانداری قم بهرام سرمست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه راهکارهای حفاظت از ذخایر و پیشگیری از فعالیت های صید و صیادی غیر مجاز با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و رئیس اداره شیلات شهرستان پلدشت و هیات مدیره تعاونی های ۱۸ و ۱۹ صیادی سد ارس، بررسی شد.

  همچنین در این جلسه ظرفیت های آبزی پروری و بهره برداری اصولی از آبزیان دریاچه سد ارس به عنوان یک منبع آبی مطرح و ارزشمند شیلاتی در کشور و راهکارهای مبارزه با صید غیر مجاز و روشهای کنترل عرضه آبزیان صید شده و نحوه همکاری و اقدامات مشترک بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • تاسیس مرکزی جداگانه برای ترجمه قرآن تصویب نشد
  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • بررسی میزان خسارت‌های سیل ۶ فروردین ماه
  • بررسی مسائل و مشکلات روستای دریاس در بازدید مسئولان مهاباد
  • جهش تولید به امیدآفرینی نیاز دارد
  • برگزاری ۸۵۰ جلسه جزءخوانی قرآن در ماه رمضان در خوزستان