Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:20:10 GMT

کشف ۲۰ کیلوگرم هروئین در شهرستان فامنین

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۰۵۶۸

کشف ۲۰ کیلوگرم هروئین در شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح  از کشف ۲۰ کیلوگرم هروئین با لفافه و دستگیری یک قاچاقچی در شهرستان فامنین خبر داد.

وی گفت: کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد فنی قاچاقچیان مواد مخدر و با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان فامنین، فردی را که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان تهران به استان همدان می کرد شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کامرانی صالح افزود: متهم روز گذشته در یک عملیات ضربی در شهرستان فامنین دستگیر و در بازرسی از خودرو سواری وی ۲۰ کیلو گرم هروئین با لفافه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: مواد مخدر از جمله دغدغه های هر جامعه ای بوده و زمینه ساز بسیاری از جرایم دیگر است لذا پلیس با تمام توان با این پدیده شوم مقابله خواهد کرد.

کد خبر 4795384

منبع: مهر

کلیدواژه: هروئین فرماندهی انتظامی همدان مواد مخدر انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد

به گزارش قدس خراسان، سید حسن رحیمی زاده اظهار کرد: این میزان مواد افیونی در ۲۴ ساعت گذشته حین ورود به کشور در سالن مسافری از سوی پرسنل گمرک مرزی دوغارون کشف شد.

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون ادامه داد: ۲ کیلو و ۵۰ گرم از این مواد مخدر شیشه و ۸۰۰ گرم آن هروئین فشرده است.

وی اظهار کرد: در این ارتباط ۲ تبعه افغانستانی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

رحیمی زاده بیان کرد: سال گذشته در راستای مبارزه با ورود مواد مخدر از سمت افغانستان به ایران از طریق گذرگاه زمینی دوغارون، افزون بر ۶۰۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در این معبر زمینی کشف و ضبط شد.

مدیرکل گمرک مرزی دوغارون اضافه کرد: همچنین پارسال ۷۵ کیلوگرم پیش ساز مواد مخدر در گمرک دوغارون کشف شد.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر