Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه ماموران پناهگاه خوش ییلاق شاهرود در پی پایش و رصد منطقه متوجه رد شکارچیان شدند، ابراز داشت: در این تعقیب و گریز خودرو متخلف در حال خروج از منطقه بود که ماموران با شلیک هوایی و در نهایت هدف قرار دادن لاستیک خودرو آن‌ها را مجبور به توقف می‌کند.

وی بابیان اینکه در پی پنچر شدن خودرو متخلفان ماشین را نزدیک باغی رها و با استفاده از تاریکی شب وارد همان باغ می‌شوند، افزود: در بازرسی اولیه از این خودرو لاشه سه بز و بزغاله و میش، گوشی تلفن همراه متخلف کشف شد که از این طریق فرد خاطی مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود ضمن بیان اینکه با همکاری دادستان و نیروی انتظامی میامی دستورات لازم پیرامون دستگیری متهم صادر شد، ابراز داشت: با توجه به رد به‌جای مانده از مدارک شناسایی و گوشی تلفن همراه همان شب گذشته از مخفیگاه متخلفان با رعایت موازین شرعی و قانونی بازرسی به عمل آمد که یکی از متخلفان دستگیر شد.

قربانلو بابیان اینکه متخلفان سابقه‌دار هستند، تصریح کرد: به مردم توصیه می‌شود که با توجه به سرمای شدید منطقه و لاغر بودن حیات وحش از شکار وحوش به طور جد خودداری کنند.

وی بابیان اینکه جریمه هر راس ۱۰ میلیون تومان است و جریمه کیفری سنگینی نیز دارد، افزود: از همه افراد تقاضا میکنیم دست به قتل و عام، کل، بز، قوچ و میش و دیگر وحوش نکنند و کسانی که دست به تخلف شکار و صید غیر قانونی بزنند حتما دستگیرشده و برخورد قانونی با آن‌ها صورت خواهد گرفت.

کد خبر 4795331

منبع: مهر

کلیدواژه: محيط زیست سمنان شکار و صید انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سعیدی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر شاهرود از توزیع ۲۰ تانکر آب در روستاهای بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و ابراز داشت: روستای دراز آب از جمله مناطقی که در بحران خشکسالی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد تانکر به همت خیران تهیه شده است، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه این تانکرها اعتبار صرف شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تأمین تانکر آب بین خانواده‌های منطقه دچار تنش آبی به انجام رسید، ابراز داشت: این منطقه به خاطر خشکسالی با آسیب‌های بسیاری همراه که رفع آنها همراهی خیران را می‌طلبد.

سعیدی ضمن بیان اینکه هشت سبد غذایی نیز بید نیازمندان مناطق کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال روستایی و شهری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه رفع چالش‌های خانواده‌های کم برخوردار و محروم روستاهای در دستور کار است، افزود: از اولویت‌های خدمات داوطلبان تأمین آب و رسیدگی به این خانواده‌ها است.

کد خبر 6087298

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه