Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد به شیوه‌ای طنزآمیز به حذف هم‌تیمی‌ سابقش و یاران او از لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از باخت خانگی 2 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال اینتر مقابل بارسلونا در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی آن برای صعود به مرحله حذفی،‌ لوک شاو مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد با انتشار پیامی در فضای مجازی هم‌‌تیمی سابقش روملو لوکاکو را دست انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوکاکو در پایان فصل گذشته از منچستریونایتد جدا شد و به اینتر پیوست تا در این فصل فرصت بازی در لیگ قهرمانان اروپا را پیدا کند. حضور او و هم‌‌تیمی‌هایش در این رقابت‌ها اما خیلی زود به پایان رسید و آنها به عنوان تیم سوم گروه F راهی لیگ اروپا شدند، تورنمنتی که فصل گذشته هم با پیراهن منچستریونایتد در آن بازی کرد و امسال هم شیاطین سرخ در آن حضور دارند. این همان موضوعی بود که شاو در پیامش در توئیتر به آن اشاره داشت.

لیگ قهرمانان اروپا|حذف اینتر با شکست خانگی مقابل بارسلونا/ صعود دورتموند و چلسی در شب حذف زنیت با گل به خودی آزمون

شاو با بازنشر توئیتی قدیمی از لوکاکو که در آن عکس مهاجم بلژیکی با واژه UCL (لیگ قهرمانان اروپا) در کنار یک ایموجی خنده قرار گرفته بود، خطاب به هم‌تیمی سابقش نوشته است «خوش برگشتی» و به این شیوه برگشتن لوکاکو به لیگ اروپا را مورد تمسخر قرار داده است.

به نظر می‌رسد که لوک‌ شاو از مدت‌ها پیش منتظر چنین فرصتی بوده تا با هم‌تیمی سابقش تسویه حساب کند. لوکاکو تابستان امسال پیش از انتقالش به اینتر، در اردوی پیش فصل منچستریونایتد توئیتی منتشر کرد که در آن فاش شد لوک شاو در تمرینات سرعتی شیاطین سرخ با ثبت سرعتی معادل 31.03 کیلومتر در ساعت، در کنار خوان ماتا و نمانیا ماتیچ جزو کُند‌ترین بازیکنان من‌‌یونایتد بوده‌اند. توئیت لوکاکو در آن زمان برای پاسخ دادن به انتقادات از او به خاطر داشتن اضافه وزن و سرعت پایین به مذاق سه هم‌تیمی سابقش خوش نیامد و واکنش‌هایی را از سوی آنها در پی داشت. با این حال شاو از حذف اینتر هم به عنوان بهانه‌ای دیگر برای تلافی کردن توئیت لوکاکو استفاده کرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط روملو لوکاکو منچستریونایتد اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روملو لوکاکو منچستریونایتد اینترمیلان روملو لوکاکو منچستریونایتد اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاران بابام انتقام می گیرند

دریافت 12 MB کد خبر 6063981

دیگر خبرها

  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • همکاران بابام انتقام می گیرند
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • گل دوم تیلمانس به انگلیس روی سانتر دیدنی روملو لوکاکو (انگلیس 1-2 بلژیک)
  • (ویدیو) تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی