Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@15:42:33 GMT

اقدام عجیب AFC در قبال رقیب بیرانوند+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۰۶۰۴

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، اکرم عفیف، مهاجم تیم ملی قطر و عضو باشگاه السد هفته گذشته در رقابت با علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی کشورمان در کسب جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۹ آسیا به برتری رسیده بود.


عفیف به خاطر بازی قطر در مسابقات کشور‌های عربی در مراسم بهترین‌های سال آسیا حضور پیدا نکرد و در اقدامی بی سابقه AFC این جایزه را به فرد غایب اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قانون AFC باید فرد برنده در مراسم حاضر شود در غیر این صورت، جایزه به نامزد دیگر اهدا می‌شود.


شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب دیگر به دوحه سفر کرد تا شخصا جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را به مهاجم قطری تقدیم کند.


روز گذشته مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در مالزی برگزار شد. سپاهان در گروه D با تیم السد قطر رقیب شد. النصر عربستان و برنده دیدار حذفی (العین امارات، بنیادکار ازبکستان والزوراء عراق) دیگر رقبای شاگردان قلعه نویی هستند.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اکرم عفیف شیخ سلمان علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد

کیلین مورفی در حالی جایزه بهترین بازیگر مرد آکادمی فیلم وتلویزیون ایرلند را هم برد که عنوان کرد در خانه بودن برایش دوست داشتنی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کیلین مورفی فصل جوایز و یکه تازی خود را با دریافت جایزه برتر بازیگری در سرزمین مادری‌اش ایرلند به پایان برد.

برنده جایزه اسکار، بفتا، گلدن گلوب وانجمن بازیگران آمریکا، شب پیش احتمالا آخرین جایزه‌ای را که می‌شد برای «اوپنهایمر» کریستوفر نولان دریافت کرد، به مجموعه جوایزش افزود. وی در بیست و یکمین دوره جوایز آکادمی فیلم و تلویزیون ایرلند به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد انتخاب شد.

مورفی پس از دریافت جایزه که توسط لیلی گلادستون بازیگر «قاتلان ماه کامل» اسکورسیزی به او اهدا شد، گفت: بودن در این جمع بسیار خاص است؛ بودن در خانه، با افرادی که دوستشان دارم.

در این رقابت او اندرو اسکات برای «همه ما غریبه‌ها»، دیوید ویلموت برای «دروغ‌هایی که می گوییم»، بری کیوگن برای «سالت برن»، بری وارد برای «آنچه آنها ممکن است با برآمدن خورشید با آن روبه‌رو شوند» و پیرس برازنان برای «آخرین تفنگدار» را پشت سر گذاشت.

گلادستون برای نخستین بار راهی ایرلند شده بود تا به عنوان نامزد بهترین بازیگر زن بین‌المللی در آنجا حضور داشته باشد، اما در نهایت این جایزه نصیب بازیگر «بیچارگان» یعنی اما استون شد. در بخش بهترین فیلم بین‌المللی «اوپنهایمر» به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد و پل جیامتی برای «جاماندگان» عنوان بهترین بازیگر مرد بین‌المللی را از آن خود کرد.

جایزه بهترین فیلم ایرلند هم نصیب «آنچه آنها ممکن است با برآمدن خورشید با آن روبه رو شوند» ساخته پت کالینز شد که با اقتباس از رمان ایرلندی نوشته جان مک‌گهرن ساخته شده است. «دروغ‌هایی که می‌گوییم» جوایز متعددی از جمله کارگردانی برای لیزا مولکاهی، فیلمنامه برای الیزابت گوچ و بازیگر نقش اول زن برای اگنس اوکیسی را برد و پل مسکال که نتوانست در مراسم شرکت کند برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «همه ما غریبه‌ها» شد و آلیسون الیور برای «سالت برن» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را گرفت.

جایزه بهترین سریال درام تلویزیونی به «بستگان» رسید و کیت دولان برای «کین» بهترین کارگردان این بخش شد. جایزه بهترین مستند هم به «روزهای درختان» رسید.

از دیگر نامزدها و بازیگران سرشناسی که در این مراسم حضور داشتند می توان از شارون هورگان، نیل جردن، جیم شریدان، ایو هیوسون، کری کاندون، پیرس برازنان و آلیشا ویر یاد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۷ نکته درباره کیلین مورفی؛ معلمش زندگیش را تغییر داد اسکارهای «اوپنهایمر» یادآور خاطرات خوش دوران اوج سینما پروژه‌های بعدی برگزیدگان اسکار امسال چیست؟

دیگر خبرها

  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • (ویدئو) صحنه تلخ زانو زدن دیوید تیلور؛ حسن یزدانی در المپیک بی رقیب شد؟
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد
  • رقیب مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و از آسیا آمد/ فیلم