Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز امیری در گفت و گو با رسانه ها، گفت: ۴۰ کیلومتر از جاده خرم‌آباد - پلدختر بر اثر سیلاب اخیر تخریب شده است.

وی با بیان اینکه از این میزان، ۳۰ کیلومتر در کنار رودخانه واقع شده و به وسیله دیوار حفاظتی، حفظ شده بود، افزود: این دیواره توسط سیل کاملاً تخریب شده و برای ساخت مجدد آن ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه امیدواریم این اعتبار تامین شود،  افزود: علاوه بر احداث دیواره، لایروبی ۳۰ کیلومتر مذکور نیز بایستی انجام شود.

امیری با اشاره به اینکه رئیس سازمان راهداری کشور قول مساعد دادند که ماشین آلات استان‌های معین را در اختیار ما بگذارند، افزود: امیدواریم بتوانیم به سرعت لایروبی این ۳۰ کیلومتر از جاده خرم آباد - پلدختر را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه یک پل عابر پیاده که توسط ارتش نصب شده بود دچار آسیب شده است، افزود: یک  پل دیگر در روستای «کلات زیودار» که در نزدیکی این روستایی که پل آن دچار مشکل شده است، نصب شده و اهالی این روستا می توانند از آن برای عبور استفاده کنند.

معاون عمرانی استاندار لرستان، افزود: در نزدیکی پل تخریب شده یک پل موقت دیگر توسط سازمان راهداری ایجاد شده است.

کد خبر 4795385

منبع: مهر

کلیدواژه: گودرز امیری استانداری لرستان پلدختر سیلاب انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.
منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.


وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.
بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.
انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.
در ادامه ببینید تصاویری از جاری شدن سیل در روستای کهیاز در بخش زواره، روستای نهوج بخش مرکزی اردستان، روستای خرمدشت و چاه اسعد نایین و بارش تگرگ در جاده ظفرقند به نایین و گردنه ملااحمد نایین:

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • ۲ جاده اصلی در خراسان جنوبی مسدود شد
  • آخرین وضعیت بارندگی و سیلاب در بخش شهداد کرمان/ تخریب قنات یک روستا
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم