Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت در ناآرامی‌ها و فتنه‌های اخیر برخی نکات را رعایت نکرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی  با اشاره به اینکه فتنه‌ها بر دو اساس نظر و هوس شکل می‌گیرد، گفت: نظر مبتنی بر توهم است و عمل‌ها مبتنی بر هوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امکان تکرار فتنه از سوی همه مسوولان هم در زمینه ایجاد، حضور و همگامی با فتنه و هم مقابله با فتنه و بصیرت‌نشان دادن از سوی آنها وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:  در فتنه سال ۸۸ نظرها و نظریه‌ها بر مدار واقعیت نبود و ممکن است مسوولان نیز گاهی اوقات نظریه‌هایی بر پایه توهم ارائه دهند.

آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: رهبری در فتنه ۸۸ فرمودند اردوکشی‌های خیابانی را جمع کنید. برخی مواقع نیز هوس باعث می‌شود که برخی تئوریسن‌های انقلاب برای به قدرت رسیدن اقدام کنند که باعث انحراف در مسیر انقلاب شدند.

وی بیان کرد: فتنه‌ها دو گونه است سیاسی و اقتصادی.این فتنه‌ها همواره وجود دارد و در کمین مسوولان اجرایی است جبهه‌بندی‌های سیاسی و سخنرانی‌های مبتنی بر رد دیگران نوعی فتنه سیاسی است.

نماینده مردم در مجلس خبرگان گفت: باید همه ما از خدا بخواهیم که از نظریه مبتنی بر توهم و از عمل‌های مبتنی بر هوس صیانت کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: در فتنه‌ها فضا غبارآلود می‌شود و حرف‌ها بر لعابی از جذابیت ارائه شده و حق و باطل مخلوط می‌شود و به همین دلیل ممکن است همه دچار انحراف شوند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: می‌توان با بصیرت از فتنه‌ها عبور کرد و نجات یافت افرادی از فتنه نجات پیدا می‌کنند که عقل خود را به خدا بسپارند و بر اساس افکار و اوهام خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه ۹ دی سال ۸۸ روز تجلی بصیرت، صبر مقاومت و عمل به مواضع حق بود، افزود: باید این فتنه واکاوی شود.فتنه‌های سیاسی با هیجان آغاز می‌شود این هم به مانند دیگری مبتنی بر اوهام است و به مرور زمان کم رنگ می‌شود.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان گفت: اما فتنه‌های اقتصادی اینگونه نیست بلکه مردم در این فتنه‌ها به یک سرباز برای دشمنان تبدیل می‌شوند.

آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر به دلیل سهمیه بندی و گرانی‌ بنزین گفت: این فتنه با هوشمندی و هوشیاری و بصیرت و مقاومت به موقع جمع شد.

وی تصریح کرد: دولت باید برخی نکات را رعایت می‌کرد تا اینگونه اتفاقات رخ نمی داد در این ناآرامی‌ها و اغتشاشات، فتنه گران در بین مردم بودند اما در کمتر از ۷ روز در کشور جمع شد.

وی با اشاربه اینکه حوادث گذشته تجربه برای آینده است گفت: اگر حماسه ۹ دی فراموش می‌شد فتنه‌های بعدی به خوبی نمی‌توانست مدیریت و برچیده شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با حضور به موقع مردم در صحنه این فتنه و فتنه‌های گذشته جمع شد که نشان دهنده بصیرت آنان است.

آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: پاسداشت ۹ دی ۸۸ به منزله قدرشناسی از حضور مردم و بیانگر افزایش بصیرت انقلابی مردم و تحسین حضور مردم در صحنه است.

وی عنوان کرد: در فتنه سال ۸۸ مردم فهمیدند که باید همیشه آماده حضور در صحنه بود که این حضورها نباید باعث غفلت مسوولان شود بلکه بصیرت بیشتر در بین مسوولان ایجاد کند.

آیت‌الله ملک‌حسینی عنوان کرد: در فتنه‌ها به ویژه سال ۸۸ عمل‌هایی از برخی‌ مسوولان سر زد که انتظار نمی‌رفت. باید از فتنه‌های گذشته برای مقابله با فتنه احتمالی آینده استفاده کرد و باید الگو بگیریم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در ناآرامی‌های اخیر روسای هر سه قوه طفره رفتند اما رهبر که نقش نظارتی داشتند با اقدام خودشان برای نظام و انقلاب آبرو گذاشتند.

وی در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: در بزرگداشت ۹ دی امسال تجمعات باشکوه در استان تشکل شود، در مراسم امسال نشست‌های بصیرت افزایی پیرامون وقوع فتنه و دلیل حضور مردم و سایر جزئیات محتواسازی و بیان شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس آیت الله ملک حسینی فتنه ۸۸ انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند و به قدرتمندی سپاهی که از دل مردم و با مردم است، باور دارند.

به گزارش ایسنا؛ آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه، وحدت میان نیرو‌های مسلح و قوای سه‌گانه کشور و همچنین حمایت امام امت را سبب رقم خوردن شاهکار عظیم عملیات وعده صادق دانست و اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقان بودیم که به امنیت کشور صدمه زده بود.

وی افزود: منافقانی که دست‌پرورده آمریکا و حتی از داعش بدتر بودند و جنایات بسیاری را علیه این مردم مرتکب شدند و در کوچه پس کوچه‌ها علیه بزرگانی همچون شهید بهشتی شعار می‌دادند و به او توهین می‌کردند، اما خداوند روزگارشان را در عملیات مرصاد سیاه کرد و امروز روزگارشان سیاه‌تر از قبل شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هم‌آوایی میان مسئولان و پیشرفت‌های امروز کشور با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در بحران جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم، اما خداوند ما را به جایگاهی رساند تا امروز در برابر قدرت‌های نظامی دنیا بایستیم و نه‌تن‌ها در عرصه نظامی بلکه در تمام زوایای مربوط به امور کشور رشد کرده‌ایم و امکانات و خدمات حتی به روستاهایمان رفته است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی افراد با هر بهانه‌ای فقط درصدد حمله غیرمنصفانه به ارکان نظام هستند و در زمین دشمن بازی می‌کنند، تصریح کرد: کار دشمن هجمه وارد کردن و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه است.

امام جمعه رشت با اشاره به نیرو‌های توانمند و سالمی که در سراسر کشور در حال نقش‌آفرینی هستند، گفت: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم، امروز بیش از ۹۰ هزار دانشجو داریم که در حال تحصیل هستند و دانشجو‌های علوم پزشکی و نظامی قوی هم داریم که مایه افتخارند.

وی به حضور حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی روز قدس و صفوف نماز عید فطر در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این مردم بصیر با درک شرایط می‌دانند کجا باید در راه رضای خدا قیام کنند؛ رهبر معظم انقلاب هم با تأکید بر مسئله جهاد تبیین خواستار گفتن موفقیت‌ها و یادآوری ایام‌الله برای مردم شده بودند.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان خطاب به مسئولان گفت: مطالبات مردم، زیاد و به‌حق است که با توجه به امکانات قطعا نمی‌توان پاسخگوی همه مطالبات مردم بود، اما باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرید و در هرحال با چهره گشاده و نیکو با مردم روبه‌رو شوید.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه همه مشکلات با هماهنگی و هم‌آوایی میان مسئولان در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن هستند، گفت: حضور میدانی مسئولان بین مردم باعث خوشحالی و رضایت مردم خواهد شد و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی درباره برطرف کردن غم‌های دیگران افزود: در روایات آمده است هرکس غمی را از چهره‌ای بزداید، خداوند غم‌های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • فیزیکدانان ، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کردند
  • فیزیکدان ایرانی، تعداد جهان‌های موازی را مشخص کرد
  • ایلان ماسک: با ۶۰۰۰ ماهواره در مدار زمین، هیچ مدرکی برای بیگانگان ندیده‌ام
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و می‌گویند مملکت گل و بلبل است!
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می‌کنند
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام